عملیات زمینی مقاومت، صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد

عملیات زمینی مقاومت، صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد
پنج‌شنبه 26 تير 1393 - 12:16

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین در حال اجرای عملیات نطامی علیه یک گروه از نیروهای این رژیم در گذرگاه صوفا در جنوب غزه است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از بیت المقدس، بر اساس اعلام کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی بین 10 تا 15 نفر از گروه های مقاومت فلسطین که به انواع سلاح مجهز بودند از تونلی در منطقه صوفا بیرون آمده و به سربازان اسرائیلی مستقر در آن منطقه حمله کردند و در حال حاضر هم این درگیری های شدید ادامه دارد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گفت که نیروی کمکی برای مقابله با این حمله فراخوانده شدند اما کاری از پیش نبردند، در نهایت از طریق حمله هوایی و آتش توپخانه 8 تن از این نیروها کشته شدند و تعدادی از آنها نیز از طریق تونل به باریکه غزه بازگشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه مزبور را منطقه بسته نظامی اعلام و تاکید کرد که این عملیات بزرگ ترین عملیات از زمان حمله به باریکه غزه بوده است.

خاطرنشان می شود که خبر عملیات این گروه از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی مربوط به قبل از شروع آتش بس 5 ساعته بوده است.آتش بس 5 ساعته میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی آغاز شده و تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها