حماس: نتانیاهو از حمله به غزه پشیمان می شود

حماس: نتانیاهو از حمله به غزه پشیمان می شود
جمعه 27 تير 1393 - 23:03

غزه (العالم)27/04/93- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد: مقاومت برای یک درگیری زمینی دراز مدت آماده است، و قهرمانان مقاومت شب گذشته در چندین محور با نیروهای اشغالگر مستقیما درگیر شدند و تلفاتی را به آنان وارد کردند.

"مشیرالمصری " روز جمعه به خبرنگار شبکه العالم گفت: تصمیم اشغالگران برای حمله زمینی به غزه  تصمیم اشتباهی بود که نتانیاهو از آن پشیمان خواهد شد.

وی افزود: مقاومت در کمین آن است و اشغالگران در باتلاق غزه گیر خواهند افتاد؛ و مقاومت فلسطین، غزه را به قبرستانی برای تجاوزکاران تبدیل خواهد کرد.

مشیر المصری تأکید کرد: درگیری مستقیم شب گذشته در چندین محور و وارد کردن تلفاتی به دشمن، نفوذ به پشت خطوط دشمن، ماموریتهای نظامی اطلاعاتی و انهدام خودروهای نظامی و تانک های صهیونستی با موشکهای کورنت طی چند روز گذشته، از جمله پیام های سریعی بود که گروه های مقاومت و به ویژه گردانهای القسام به دشمن صهیونیستی ارسال کردند.

مشیر المصری تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که اشغالگران برای تصمیم نادرست خود مبنی بر حمله زمینی به غزه بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد که بیانگر ناکامی  فرماندهان صهیونیستی در درگیریهای هوایی است به گونه ای که هم اکنون به دنبال موفقیت خیالی هستند.
وی افزود: رژیم اشغالگر درصدد ترمیم چهره متزلزل خود وتقویت روحیه تضعیف شده شهرک نشینان در برابر قدرت مقاومت است، که درس سنگین و دردناکی در درگیریهای هوایی ، زمینی و دریایی  به دشمن صهیونیستی داده است.

سخنگوی حماس خاطرنشان کرد: درکنار جهاد و مبارزه، راهکارهای سیاسی و مذاکرات با میانجی ها در حال انجام است، و کشورهای عربی، اسلامی و محافل بین المللی به تلاش خود ادامه می دهند و ارتباطات با حماس در این خصوص ادامه دارد .

المصری گفت : گروههای مقاومت شرایط، درخواستها و دیدگاه خود را در خصوص برقراری آتش بس، به همه گروههای میانجی ابلاغ کرده اند، اما تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی افزود: موضع ما شفاف است و هیچگونه اتش بس مجانی وجود ندارد و برقراری هر گونه آتش بس باید ابتدا با پایبندی دشمن صهیونیستی به شرایط مقاومت باشد.

مشیر المصری بار دیگر با اشاره به آمادگی جنبش مقاومت اسلامی، خاطرنشان کرد:  مقاومت آماده  درگیری های دراز مدت و نبرد در همه میادین و انتخاب همه گزینه ها و درگیری زمینی  است.

مشیر المصری تأکید کرد: نبردهای زمینی به نفع ما است، و درگیری واقعی مقاومت به شمار می رود که نیروهای آن آمادگی کاملی دارند تا محاسبات اشغالگران را برهم بریزند و غزه را به قبرستانی برای تجاوزکاران تبدیل کنند.

وی از دشمنان صهیونیستی خواست تا پیامدهای تصمیمات خود را برای سربازان خود در نظر بگیرند، زیرا انان آنگونه که وارد غزه شدند از آن بازنخواهند گشت.

07.18                 FA

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها