زخمی شدن 6 نظامی اسرائیل در درگیریهای اشکول

زخمی شدن 6 نظامی اسرائیل در درگیریهای اشکول
شنبه 28 تير 1393 - 17:38

در پی نفوذ مبارزان فلسطینی به اطراف منطقه صهیونیست نشین اشکول در جنوب فلسطین اشغالی و وقوع درگیریهای شدید، شش نظامی صهیونیست زخمی شدند و ارتش اسرائیل تعدادی از جاده ها و خیابانها در این مناطق را بست.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منطقه اشکول در فلسطین اشغالی و خیابانهای اطراف آن شاهد نفوذ مبارزان فلسطینی و تنش امنیتی شدیدی است و ارتش رژیم صهیونیستی در پی نفوذ برخی مبارزان فلسطینی و وقوع درگیریهای شدید که منجر به شهادت یک مبارز و زخمی شدن شماری از نظامیان این رژیم شد، برخی جاده ها و خیابانها در منطقه جنوبی و عسقلان را بست.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که گروهی از فلسطینیان تلاش کردند به منطقه اشکول در جنوب فلسطین اشغالی وارد شوند. همچنین با وقوع درگیریهای شدید در این منطقه، 4 تن از نظامیان صهیونیست مجروح و یک مبارز فلسطینی شهید شد.

در عملیاتی دیگر نیز رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تک تیراندازهای فلسطینی به سمت نیروهای این رژیم در شمال نوار غزه آتش گشودند و با وقوع درگیری های شدید در این منطقه، دو نظامی صهیونیست مجروح و به بیمارستان سوروکا در شهر بئرالسبع در فلسطین اشغالی منتقل شدند.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از شهادت یک فلسطینی در درگیری های نزدیک "العین الثالثه" در منطقه اشکول خبر داد. رژیم صهیونیستی درعین حال به زخمی شدن 6 تن از نظامیان خود در درگیریهای اشکول و دیگر مناطق در شمال نوار غزه اذعان کرد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که جراحات زخمی های این رژیم عمیق و خطرناک بوده است و با بالگرد به بیمارستان سوروکا منتقل شدند.

فرماندهی جبهه داخلی از صهیونیست ها خواست تا از رفتن به اشکول و اطراف غزه خودداری کنند و این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به شدت درگیری ها در منطقه اشکول، از صهیونیست های ساکنان این منطقه خواست تا در خانه های خود بمانند.

از سوی دیگر، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه از اجرای عملیاتی پشت خطوط نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه مرکزی نوار غزه خبر داد اما به جزییات و اهداف این عملیات اشاره ای نکرد.

گردانهای قسام همچنین اعلام کرد که درگیریهای شدید با نیروهای رژیم اشغالگر در حال حاضر در این منطقه در جریان است.

همزمان شلیک موشک ها از نوار غزه به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی نیز ادامه یافت به گونه ای که یکی از این موشک ها به منزلی در اشکول اصابت و موجب آتش سوزی شد.

رسانه های صهیونیستی همزمان از به صدا درآمدن آژیر خطر در "هنیغف" و "ایرز" و "اورنیر" در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. همچنین شهرک های کریات غات و کریات ملاخی در جنوب فلسطین اشغالی نیز موشک باران شدند. منطقه دیمونا نیز با موشک ام75 هدف قرار گرفت.

منابع خبری همچنین از حملات خمپاره ای گردانهای قسام به مواضع نظامی رژیم اسرائیل در منطقه کیسوفیم، ابومطیبق وابوصفیه خبر دادند.

مقاومت فلسطین همچنین تجمع خودروهای زرهی رژیم اسرائیل را در شرق منطقه حجر الدیک با دو گلوله خمپاره هدف قرار داد.

تیپ های ناصر صلاح الدین نیز با یک یگان ویژه ارتش رژیم اسرائیل در شرق شهر خان یونس درگیر شده و یک نظامی صهیونیست سوار بر یک دستگاه تانک را در این منطقه با تک تیرانداز هدف قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از زخمی شدن یک افسر ارتش رژیم اسرائیل در نبردهای منطقه شهرک صهیونیست نشین العین الثالثه خبر دادند.

 

پربیننده ترین خبرها