درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در بیت لحم

درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در بیت لحم
جمعه 24 مرداد 1393 - 22:07

العالم - در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در بیت لحم یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شد و چند فلسطینی دیگر نیز در اطراف مسجد بلال بن رباح در شمال این شهر به علت استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که فلسطینی ها روز جمعه در اکثر مناطق کرانه باختری برای اعلام همبستگی با ساکنین غزه تظاهرات ضدصهیونیستی برپا کردند و در مناطقی مانند الخلیل، بیت لحم و رام الله با نیروهای اشغالگر صهیونیستی درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، درگیری های بیت لحم پس از اقامه نماز جمعه آغاز شد و نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن فلسطینی ها گلوله های پلاستیکی، گاز اشک آور و بمب صوتی استفاده کردند. 
صدها فلسطینی نیز در شهر رام الله تظاهراتی را برای محکوم کردن تجاوزات خونین ارتش صهیونیستی به غزه برگزار کردند که چند فلسطینی نیز در این تظاهرات زخمی شدند.

فلسطینیان مناطق بلعین و صالح نبی در کرانه باختری نیز برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تداوم شهرک سازی و ساخت دیوار حائل توسط صهیونیست ها امروز تظاهراتی مشابه برگزار کردند که با حمله نظامیان صهیونیست و شلیک گاز اشک آور از سوی آنها شماری از فلسطینیان زخمی و تعدادی نیز دچار خفگی شدند.
صدها فلسطینی هم در شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن تظاهراتی را برای اعلام حمایت از مقاومت و هیأت مذاکره کننده فلسطینی برگزار کردند.

 

پربیننده ترین خبرها