چرا القاعده مجری زن تلویزیون یمن را تهدید کرد؟

چرا القاعده مجری زن تلویزیون یمن را تهدید کرد؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 20:22

العالم - گوینده تلویزیون دولتی یمن از سوی نیروهای القاعده تهدید شد که یا فعالیت خود را در رادیو ادامه دهد و یا به آنها جزیه بپردازد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خانم جمیله جمیل که اجرای یک برنامه گفت وگو محور در کانال دولتی "عدن" در یمن را به عهده دارد در حساب کاربری خود در فیسبوک نوشت که چند روز است پیام ها و تماس های مشکوکی از یک فرد ناشناس دریافت می کند که از او می خواهد، ضمن همکاری با القاعده، به جای فعالیت در تلویزیون، در رادیو به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: این فرد که با صدایی نامشخص با من سخن می گوید، از من خواسته جزیه پرداخت کنم تا سرم را از دست ندهم و مدعی شد که پدرم او را به تماس با من مامور کرده، درحالی که پدر من از دنیا رفته است.

این مجری تلویزیون در ادامه گفت: وقتی تهدید کردم که شماره او را به اداره امنیت ملی ارائه خواهم داد، تلفن را قطع کرد و پیام داد که همین اداره امنیت ملی مشکل اصلی ماست و تو هم با دولتی همکاری می کنی که تابع آمریکاست و اقدام به خودآرایی و خودنمایی می کنی.

به گفته جمیل، فرد ناشناس وی را تهدید کرده که او و زنان مانند او را به درس عبرتی برای دیگران تبدیل می کند؛ و مدعی شده است که با جی پی اس او را تعقیب خواهند کرد و قصد دارند یک دولت اسلامی از اقیانوس تا خلیج (فارس) بنا کنند.

مجری تلویزیون یمن در نهایت از این عضو القاعده پرسیده که از او چه می خواهد و او در پاسخ گفته که جزیه می خواهد. وی نیز پاسخ داده که جزیه را "اهل ذمه" می پردازند، در حالی که او مسلمان است و در نهایت فردی که مشکوک به عضویت در القاعده است از او خواسته که سن خود را بیان کند، اگر بالای 40 سال بود رهایش می کنند؛ و اگر زیر 40 سال باشد سرش را از تن جدا می کنند زیرا جوانان مسلمان را به فتنه دچار می کند!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها