تهدید خلیفه داعش برای اشغال کویت

تهدید خلیفه داعش برای اشغال کویت
چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 12:22

در پی تهدید سرکرده گروه تروریستی داعش برای اشغال کویت، منابع امنیتی این کشور از کنترل بعضی کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "السوسنه" چاپ اردن اعلام کرد، "ابوبکر بغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش که خودش را "خلیفه مسلمانان" نامیده است، تهدید کرده است که برای جنگ با آمریکا، کویت را اشغال خواهد کرد.
سایت شبکه عراقی "سومریه نیوز" به نقل از این روزنامه اردنی نوشت: بغدادی در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که ما با آمریکا حسابهایی داریم که باید تصفیه شود.
سرکرده داعش با ادعای اینکه دست این گروه تروریستی به آمریکا نمی رسد، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم به آمریکا برویم، پس خود آمریکا نزد ما می آید؛ و این کار با گرفتن کویت انجام می‌شود، پس از آن آمریکا می آید و ما با آن می جنگیم و انتقام می گیریم.
در همین راستا، منابع امنیتی کویتی اعلام کرده‌اند که وزارت کشور کویت در حال کنترل کاربرانی است که در شبکه اجتماعی توییتر از داعش حمایت می کنند و مردم را به ضربه زدن به امنیت و ثبات این کشور و فتنه انگیزی تشویق می کنند. این منابع تأکید کرده اند که پس از جمع آوری مدارک لازم، به صورت قانونی با این افراد برخورد خواهد شد.

ادعای سرکرده گروه تروریستی داعش برای جنگ با نیروهای آمریکایی درحالی است که پیشتر گزارشهای بسیاری در خصوص آموزش وی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

سرکرده گروه تروریستی داعش، در زمان حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، زندانی نیروهای آمریکایی بود و پیش از خروج آنها، به همراه شماری از سران و اعضای القاعده آزاد شد.

پربیننده ترین خبرها