روایت دختر ایزدی از جنایات هولناک داعش

شنبه 15 شهريور 1393 - 18:41

العالم - یک دختر ایزدی از اهالی روستای "کوجه" در سنجار که توانسته از دست تروریست های داعش فرار کند جزئیات هولناکی از تعرض تروریست ها به طایفه اش مخصوصا زنان و دختران را روایت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این دختر ایزدی در گفت وگو با شبکه کردی زبان "نیوز" گفته است که تروریست ها زنان و دختران ایزدی را به اسارت گرفته اند و هربار نیز سه تن از آنها انتخاب می شوند تا "امیر" داعش با آنان رابطه جنسی برقرار کند و پس از آن برای فروش به بازار بردگان برده می شوند تا سه نفر بعدی جایشان را بگیرد.

وی افزود: علاوه بر این، عناصر داعش زنان و دختران را برای خود مباح می دانند و با هرکدام از آنها که بخواهند رابطه جنسی برقرار می کنند یا به عنوان برده به فروش می رسانند و در حالی که عناصر داعش سایر زنان اسیر شده عراقی را به بهایی مابین 800 تا 1000 دلار به فروش می رسانند اما زنان ایزدی را به قیمت 500 دلار می فروشند.

این دختر ایزدی که شاهد جنایت های بسیاری از سوی تروریست های داعش بوده تاکید کرد که هنگام اسیر شدن، برخی از زنان شاهد کشتار بی رحمانه مردان ایزدی توسط ترویست های داعش بوده اند و زنان نیز پس از اسارت به مکانی برده شده و زنان جوان و میانسال و متاهل از یکدیگر تفکیک شده اند.

وی افزود: 150 نفر از این زنان به تلعفر منتقل شده اند که در میان راه مورد تعرض عناصر داعش قرار گرفته اند.

گروهک تروریستی داعش در چند هفته گذشته حدود 300 دختر و زن ایزدی را در عراق ربوده بود و آنها را در میان اعضای خود به عنوان اسرای جنگ تقسیم کرد و برخی را نیز به فروش رساند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها