داعش خبرنگار آمریکایی را 50 هزار دلار خریده بود !

داعش خبرنگار آمریکایی را 50 هزار دلار خریده بود !
چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 08:55

یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که گروه تروریستی داعش یکی ازخبرنگاران آمریکایی را که به تازگی سربریده است، 50 هزار دلار خریده بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "ایندیپندنت" امروز (چهارشنبه) در مطلبی تأکید کرد، بسیاری از باندهای تروریستی خارجی‌ها را در سوریه می ربایند و آنها را به گروه‌های دیگر مانند داعش می فروشند.
سخنگوی خانواده دو خبرنگاری که اخیرا به دست تروریستهای داعش سربریده شدند، تأکید کرد که داعش این پول را به عناصر مسلح در سوریه پرداخته بود تا اطلاعات لازم را برای ربودن "ساتلوف" دریافت کند.
"باراک بارفی" از دوستان نزدیک ساتلوف گفت: برای اولین بار می‌توانیم بگوییم که ساتلوف در مرز سوریه و ترکیه توسط مخالفان سوریه که از سوی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا حمایت می‌شوند، به داعش فروخته شد.
وی افزود: نام وی در فهرست افراد تحت تعقیب داعش قرار داشت، زیرا او را مسؤول بمباران یکی از  بیمارستانها می دانستند.
بارفی خاطرنشان کرد: یک نفر در مرز سوریه – ترکیه، تلفنی با داعش تماس گرفت، و این گروه هم با ایجاد یک ایست و بازرسی ساتلوف و همراهانش را به دام انداخت.
بارفی اظهار داشت که کاخ سفید می گوید که اطلاعاتی درباره ساتلوف و ماجرای فروش او به قیمت 50 هزار دلار آمریکا ندارد.
ساتلوف که خبرنگار مجله های تایم و فارن پالسی بود، اخیرا به دست گروه تروریستی داعش به قتل رسید. داعش فیلمی را از سربریدن او منتشر کرد.
بارفی گفت: باندهای جنایتکار بسیاری هستند که خارجی‌ها را می ربایند و آنان را به گروه های دیگر مانند داعش می‌فروشند تا از آنان به عنوان گروگان استفاده کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها