800 هزار صهیونیست فلسطین اشغالی را ترک کردند + فیلم

جمعه 21 شهريور 1393 - 22:59

نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی، فاش کرد که 30 درصد از شهرک نشینان، در پی مهاجرت از اراضی اشغالی فلسطین هستند، و منابع غیر رسمی هم از مهاجرت معکوس 800 هزار صهیونیست خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انجام یک نظرسنجی پس از حمله این رژیم به غزه، ثابت کرد که 30 درصد از شهرک نشینان با جدیت در جستجوی فرصت برای خروج از فلسطین اشغالی هستند. این نظرسنجی پس از آن انجام شد که در دو هفته اخیر، مساله مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی به عنوان موضوع روز، در محافل صهیونیستی مطرح شد.

"احمد عطوان" نماینده قدس در مجلس قانونگذاری فلسطین به خبرنگار شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی احساس امنیت نمی کند و مقاومت فلسطین توانست با ایجاد ترس و وحشت در افکار عمومی صهیونیستها، بخشی از اهداف خود در چارچوب پیروزی بر رژیم صهیونیستی محقق سازد؛ به طوری که اکنون شهرک نشینان به این می اندیشند که امیدی به ماندن در این سرزمین وجود ندارد و رژیم اشغالگر نمی تواند و نخواهد توانست امنیت شهرک نشینان را تامین کند.

بر اساس نظرسنجی شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، تنها 36 درصد از پرسش شوندگان، به کسانی که در پی مهاجرت از فلسطین اشغالی هستند، دیدی منفی دارند و بخش اعظم پرسش شوندگان یا به آن ها حق می دهند و یا نسبت به این مساله بی تفاوتند.

"یونس العموری" کارشناس متخصص در امور رژیم صهیونیستی، وضع بی ثبات معیشتی صهیونیستها را یکی از دلایل مهاجرت معکوس آنان دانست و گفت: مساله ای که در این مجال وجود دارد، آن است که اسرائیلیها برای ماندن در فلسطین اشغالی باید خود را مالک آن بدانند، ولی این طرز تفکر اخیرا در اسرائیلی ها از بین رفته است و به آن به دیده بی تفاوتی می نگرند و دیگر باور ندارند که باید برای حمایت از این سرزمین، از جان بگذرند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در قدس، منابع غیررسمی اسرائیلی، تاکید کرده اند که اخیرا مهاجرت معکوس از (اراضی اشغالی فلسطین) افزایش یافته است به طوری که 800 هزار صهیونیست به دلایل امنیتی و اقتصادی، به کشورهای دیگر مهاجرت کردند.

9/12
26

 

پربیننده ترین خبرها