تهدید داعش به اسارت زنان یک عشیره در شمال عراق

تهدید داعش به اسارت زنان یک عشیره در شمال عراق
شنبه 22 شهريور 1393 - 22:30

العالم - گروه تروریستی داعش اهالی یک عشیره سنی در منطقه ضلوعیه در استان صلاح الدین عراق را به اسارت زنان و نابودی آن عشیره تهدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از "سومریه نیوز"، احمد حسين یکی از اهالی ضلوعیه گفت که این منطقه از سه جهت با آب احاطه شده که بخش چهارم آن تحت سلطه گروهک تروریستی داعش قرار دارد و از سه ماه پیش در محاصره عناصر این گروهگ است.

وی با اشاره به اینکه اهالی مناطق "خزرج" و "البو جواری" درزمان حاضر تحت سلطه داعش هستند ،افزود :  اهالی منطقه جبور تسلیم نشده اند و در برابر حملات این گروهک تروریستی مقاومت کرده و همچنان منتظر عملیات نیروهای نظامی عراقی هستند.

به گفته اهالی ضلوعیه، عناصر گروهک تروریستی داعش دو روز پیش از طریق بلندگو در مناطق تحت سلطه خود، اهالی منطقه جبور را تهدید کردند که زنان آنان را به اسارت خواهند گرفت و ریشه نسل این عشیره را خواهند خشکاند.

به موجب این گزارش، عناصر داعش می گویند که " جبور" تنها منطقه سنی نشین است که در مقابل داعش ایستاده و تسلیم نشده است.

پس از منفجر شدن پل ارتباطی میان ضلوعیه با جنوب تکریت (مرکز استان صلاح الدین) با استفاده از یک قایق بمب گذاری شده، "رائد ابراهيم الجبوري" استاندار صلاح الدین روز شنبه به مراکز خدماتی دستور داد که این پل را ظرف 24 ساعت بازسازی کنند.

به دنبال سلطه عناصر داعش بر استان نینوا در شمال عراق از دهم ژوئن 2014، اکثر مناطق استان صلاح الدین صحنه عملیات نظامی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها