رای سیاسی پارلمان عراق دربرابر وزارت العامری

رای سیاسی پارلمان عراق دربرابر وزارت العامری
يکشنبه 30 شهريور 1393 - 12:46

نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق دلایل عدم رای اعتماد به هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر، برای پست وزارت کشور را سیاسی توصیف کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کامل الزیدی در گفت و گو با شبکه ماهواره ای سومریه نیوزخاطرنشان کرد: با توجه به چالش های بزرگی که عراق و همه جهان را تهدید می کند، وزارتخانه های حساس و امنیتی از ضرورت های مهم به شمار می آید.
وی افزود: اسامی متعددی برای تصدی وزارت کشور مطرح است و به دلیل اهمیت این پست هر روزه اسامی جدیدی مطرح می شود و دولت باید با برگزاری نشست ها و رایزنی های متعدد، فرد مورد نظر برای این پست را به طور قطعی تعیین کند.
الزیدی خاطرنشان کرد، دلایل عدم رای عتماد به به هادی العامری برای تصدی پست وزارت کشور سیاسی است زیرا فراکسیون بدر از فراکسیون های مهم در ائتلاف دولت قانون است که تجربه زیادی در اداره مسایل امنیتی دارد.
گفتنی است پیش از العامری، جابرالجابری نامزد حزب "القوی العراقیه" برای تصدی پست وزارت دفاع و ریاض غریب نامزد حزب "التحالف الوطنی" برای تصدی پست وزارت کشور، سه شنبه گذشته نتوانسته بودند رای اعتماد پارلمان را به دست بیاورند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها