خسارات سنگین به پالایشگاه،

داعش باز هم در تصرف پالایشگاه بیجی ناکام ماند

داعش باز هم در تصرف پالایشگاه بیجی ناکام ماند
سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:00

نیروهای ارتش عراق حمله گروه تروریستی داعش به پالایشگاه بیجی در شمال شهر تکریت استان صلاح الدین واقع در شمال این کشور را دفع و در این گیری شماری از عناصر این گروه تکفیری کشته و یا مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منبعی خبری در استان صلاح الدین روز سه شنبه در مصاحبه با سومریه نیوز گفت: داعش با استفاده از حملات خمپاره ای و نیروهای انتحاری در صدد حمله به پالایشگاه بیجی بر آمد که با حملات سنگین نیروهای ارتش مواجه و شد و ناکام ماند.

وی افزود: داعش در این حمله ده ها گلوله خمپاره به سوی پالایشگاه بیجی شلیک کرد و دو انتحاری نیز با دو دستگاه خودروی بمب گذاری شده تلاش کردند خود را از سمت جنوب به این پالایشگاه برسانند اما نیروهای امنیتی این دو خودرو را هدف قرار داده و منفجر کردند.

این منبع تصریح کرد: پس از ناکامی عوامل انتحاری داعش، درگیری ها آغاز شد و نیروهای ارتش عراق در این درگیری ها ده ها عضو داعش را کشته و یا زخمی کردند.

منبع مزبور در عین حال خاطرنشان کرد که حملات خمپاره ای داعش به پالایشگاه بیجی خسارات زیادی به این پالایشگاه وارد کرده است.

این منبع اعلام کرد: جنگنده های ارتش عراق نیز مواضع داعش را در اطراف پالایشگاه بیجی بمباران کرد.

اکثر مناطق استان صلاح الدین صحنه عملیات نظامی ارتش عراق برای سرکوب داعش است و عملیات نظامی مشابهی نیز در استان الانبار برای پاکسازی برخی از مناطق این استان از عوامل تروریست های داعش در حال اجراست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها