تروریست زن سعودی مغز کودکان یتیم را شستشو می‌داد

تروریست زن سعودی مغز کودکان یتیم را شستشو می‌داد
پنج‌شنبه 3 مهر 1393 - 14:39

یک روزنامه عربستانی از اقدامات یک تروریست زن سعودی که با "شستشوی مغزی" کودکان یتیم، تفکرات تکفیری را به اذهان آنها القا می‌کرد، پرده برداشت.

روزنامه سعودی "مکه" امروز از دستگیری یک تروریست زن سعودی خبر داد که کودکان یتیم را شستشوی مغزی داده و تفکرات تکفیری را به اذهان آنها القا می کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه مکه نوشت: اطلاعات نشان می دهد که "اروی بغدادی" از افراد مورد پیگرد امنیتی به خاطر داشتن تفکرات تکفیری و وابستگی به القاعده برخی از کودکان یک مرکز وابسته به اداره امور اجتماعی سعودی را به سرپرستی گرفته و سپس اعتقادات "گروهای ضاله" را به آنها القا کرده است.

براساس این اطلاعات، بغدادی تفکرات تکفیری و اعتقادات شبکه القاعده را به این کودکان (که تعداد و عمر آنها مشخص نشده است)، القا می کرد، اما مراجع امنیتی موفق شدند سرپرستی وی بر کودکان را لغو و آنها را به مرکز نگهداری کودکان وابسته به اداره امور اجتماعی بازگردانند.

اروی بغدادی همسر "یاسین عبید العمری" است که در زندان به سر می برد. وی خواهر محمد است که در درگیری های امنیتی کشته شد. اروی همچنین خواهر انس است که یکی از عناصر شبکه القاعده در یمن به شمار می رود و به همراه همسرش افنان حسن می باشد. افنان بیوه محمد بغدادی مقتول است.

اروی بغدادی یک هسته تروریستی از زنان در عربستان ایجاد کرد و اعلامیه و لوح های فشرده حاوی تفکر شبکه القاعده را برای جذب نیرو تشکیل داد و مشارکت تندروانه ای در پایگاههای اینترنتی داشت. 

پربیننده ترین خبرها