خسارتهای سنگین تروریستها در سوریه + فیلم

شنبه 5 مهر 1393 - 10:32

ارتش سوریه با پیشروی های خود در مناطق مختلف، ضربات مهلکی را به تروریست های گروه موسوم به "جیش الاسلام" در "دوما" و "جوبر" وارد کرد و مواضع داعش را در بلندی های "حسکه" هدف قرار داد.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم  از سوریه گزارش داد، ارتش این کشور در ادامه پيشروي هاي خود بر منطقه ای راهبردی در شهر عدرا تسلط یافت و شمار زیادی از تروريست ها را در مناطقي مانند "قامشلي" و حسكه به هلاكت رساند.

ارتش از حومه شرقي شهر "عدرا البلد" در حال نزديك شدن به دوما است. نیروهای ارتش سوریه پس از تحت کنترل در آوردن بلندي های راهبردي "الكردي" كه مشرف بر مناطق شرقی عدرا است، مواضع گروه تروریستی "جيش الاسلام" در منطقه جوبر را زیر آتش گرفت.

منطقه جوبر نزدیک دمشق واقع شده است.

"حسن الحسن" كارشناس راهبردي سوری درباره جزئیات عمليات ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: موقعيت جغرافيايي شهر عدرا به گونه اي است كه بر همه روستاهاي حومه "غوطه شرقي" مشرف است. ارتش در اين منطقه بر همه محورها تسلط كامل دارد. تسلط ارتش بر عدرا و پيشروي به سوی مناطق جوبر، "عربين" و "المتحلق"، عناصر مسلح را در شرايط بسيار دشواري قرار خواهد داد.

ارتش سوریه همچنين در حومه "قامشلي" پیشروی کرده است و پایگاه اصلی تروريست هاي داعش را در بلندهاي "حميس" واقع در حومه شرقي شهر حسكه، هدف قرار مي دهد.

نیروهای ارتش سوریه پس از پاکسازی 19 روستا از اشغال تروريست ها، اكنون در حومه شمالي شهر قامشلي عمليات گسترده اي را آغاز كرده اند و در حال نزديك شدن به حومه حسكه هستند.

در منطقه "النشوه" در غرب شهر حسكه نيز ارتش توانست شماري از تروريست ها را دستگیر و سلاح هاي آنها را مصادره كند.

عملیات ارتش سوریه، ضربات مهلکی را به تروریست ها در اکثر مناطق غوطه شرقي از جمله جوبر وارد کرده، و در دوما نیز گروه موسوم به جیش الاسلام تحت حملات شدید ارتش قرار گرفته است.

09.26             

پربیننده ترین خبرها