روزنامه صهیونیستی در امارات خبرنگار دارد

روزنامه صهیونیستی در امارات خبرنگار دارد
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:52

یک روزنامه اسرائیلی با انتشار گزارشی از داخل شهر ابوظبی پایتخت امارات، خوانندگان خود را غافلگیر کرد، چرا که معلوم شد این روزنامه در ابوظبی خبرنگاری صهیونیست به نام " ایلی لیئون " دارد.

 روزنامه "اسرائيل اليوم" چاپ سرزمین های اشغالی صبح روز یکشنبه گزارشی را از خبرنگار خود در امارات به نام " ايلي ليئون" درباره مریم المنصوری خلبان زن اماراتی -که اخیراً نام وی بر سرزبان ها افتاده است- منتشر کرد.

به نوشته پایگاه "عربی 21 "، در این گزارش هیچ مصاحبه ای با المنصوری صورت نگرفته است یا اظهاراتی درباره این روزنامه اسرائیلی نیامده وهمچنین اظهارنظر هیچ یک از مسئولان اماراتی دراین مصاحبه به چشم نمی خورد.

این روزنامه عبری زبان از این خلبان زن اماراتی که با داعش در سوریه می جنگد و درحملات ائتلاف بین المللی از چند روز پیش مشارکت دارد، تمجید کرده است.

به نوشته این روزنامه، المنصوری دارای رتبه ای معادل "سرگرد" در ارتش اسرائیل است و خلبان هواپیمای اف-16 است که هفته گذشته دریکی از حملات ضد داعش در سوریه شرکت کرد.

دراین روزنامه به اظهارات " يوسف العتيبه " سفیر امارات در آمریکا اشاره شده که گفته بود: المنصوری خلبانی مستعد جنگ و بسیار خبره است و از صلاحیت های بسیاری برخوردار است. 

این در حالیست که کشورهای عربی، معمولا از افشای روابط پنهان با رژیم صهیونیستی ابا دارند و همواره یا آن را انکار می کنند و یا از اظهار نظر درباره آن خودداری می کنند. به همین سبب، اعتراف صریح روزنامه اسرائیلی به داشتن خبرنگار در ابوظبی، به تعجب و شگفتی همگان انجامید.

پربیننده ترین خبرها