هلاکت دو سرکرده قدیمی داعش در سوریه و عراق

هلاکت دو سرکرده قدیمی داعش در سوریه و عراق
شنبه 12 مهر 1393 - 17:55

العالم ـ دو تن از اتباع سعودی که از قدیمی‌ترین سرکردگان عناصر گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق بودند، به هلاکت رسیدند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ممدوح العتیبی" یکی از قدیمی ترین عناصر سعودی داعش که در زمینه تبلیغ برای این گروه و صدور فتواهای تحریک کننده در شبکه های اجتماعی فعالیت می کرد، در درگیری های شهر عین العرب سوریه به هلاکت رسید.

العتیبی جوان سعودی که کنیه وی "ابودجانه النجدی" است، در رویارویی های داعش با جنگجویان کُرد در عین العرب در مرز سوریه و ترکیه که عناصر داعش از سه طرف آن را محاصره کردند، به هلاکت رسید.

العتیبی یکی از بارزترین عناصر گروهک داعش است که سه سال پیش به عناصر این گروهک در سوریه پیوست.

وی یکی از قدیمترین افرادی به شمار می رود که به عناصر مسلح داعش در سوریه ملحق شد. العتیبی در یک فایل تصویری که داعش تحت نام "پیامهایی از سرزمین حماسه ها" پخش کرد، اظهارات تحریک آمیزی ایراد کرد.

همچنین "ابواسامه الجزراوی" معروف به "اشلاء قلم" از خواننده های حماسی سعودی داعش، نیز در درگیری با ارتش عراق کشته شد.

خبرهای رسیده نیز حاکی است که دفتر "الانبار گروهک داعش" در سوگ سروده خوان خود معروف به "اشلاء قلم" نشست که دو روز پیش در رویارویی با تیپ هشتم ارتش عراق به هلاکت رسید.

الجزراوی، خواننده حماسی گروه تروریستی داعش بود که سروده های بسیاری نیز از وی منتشر شده که برخی از آنها در رثای برخی سران داعش و برخی دیگر سروده های حماسی و تحریک برانگیز است که بارزترین آن سرودی تحت عنوان "همگی با البغدادی بیعت کنید" است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها