داعش برای تخریب میدان آزادی تلاش می‌کند

داعش برای تخریب میدان آزادی تلاش می‌کند
يکشنبه 20 مهر 1393 - 16:47

داعشی‌ها در جدیدترین حملات خود به سوی مرکز شهر کوبانی، برای رسیدن به میدان "آزادی" در قلب این شهر تلاش می‌کنند، تا با تخریب آن روحیه کردهای مدافع شهر را هم تخریب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، تروریست‌های عضو داعش که نیمه شب گذشته حمله سختی را برای رسیدن به مرکز شهر کوبانی آغاز کردند، برای رسیدن به میدان آزادی در مرکز شهر تلاش بسیار می کنند و می‌خواهند با عکس گرفتن در این میدان و سپس تخریب آن، روحیه یگان‌های دفاع مردمی کرد را که برای جلوگیری از سقوط کامل شهر جان‌فشانی می‌کنند، تضعیف کنند.

روزنامه سعودی الحیاة با درج این خبر نوشت: در درگیری های شب گذشته که در اطراف این میدان روی داد، شماری از تروریست های داعش کشته شدند و بقیه به مناطق شرقی کوبانی گریختند.

داعشی ها در ساعات پایانی شنبه شب، حمله سختی را به سوی مرکز شهر کوبانی آغاز کردند، اما مبارزان کرد مانع از پیشروی آنان شدند. مدیر رادیو کرد زبان آرتا اف ام می گوید: صدای درگیری های شدید قطع نمی شود و هیچ یک از مبارزان کرد به ادامه حضور در اطراف میدان آزادی مُلزم نیستند، اما همگی همچنان در آنجا حضور دارند و هم‌پیمان شده اند که تا آخرین گلوله از شهر دفاع کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها