ویدیو؛ بازدید نخست وزیر عراق از منطقه آزاد شده

يکشنبه 4 آبان 1393 - 17:52

حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بازدید از منطقه آزاد شده "جرف الصخر" وعده داد اگر همه عراقی ها متحد باشند ما می توانیم داعش را شکست دهیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بازدید از منطقه جرف الصخر در 60 کیلومتری جنوب بغداد که به تازگی از چنگال داعش آزاد شده است، گفت: با تکیه بر توانایی های خود، می توانیم مناطق را از سیطره داعش آزاد کنیم. همه عراقی ها یک دست هستند. همکاری ها بین نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی عراق همچنان ادامه خواهد داشت و در استان بابل، بغداد، الانبار و موصل اجرا خواهد شد. همه عراقی ها یک دست هستند و ما بر داعش پیروز خواهیم شد.
 
ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای داوطلب شیعه توانسته است جرف الصخر را از سیطره داعش خارج کند و اکنون در حال پاکسازی مناطق اطراف است. پاکسازی جرف الصخر در حالی انجام می شود که پیشمرگه های کرد هم توانسته اند، زومار را از سیطره داعش خارج کنند. با حمله مجدد داعش به زومار نگرانی های فراوانی درباره تکرار جنایات داعش علیه ایزدی ها به وجود آمده بود.
 
ارتش عراق همچنین توانست به مواضع داعش در مناطق کوهستانی حمرین در جنوب تکریت حمله کند. به گفته منابع امنیتی پیشروی ارتش عراق در حمرین به دلیل تله های انفجاری داعش و تک تیراندازها به کندی صورت می گیرد.
 
حمله به حمرین در چارچوب طرح عملیاتی ارتش عراق برای کنترل بر شهرهای جلولا و سعدیه در شمال شرق بعقوبه مرکز استان دیالی انجام می شود.
 
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها