آل خلیفه در ماه محرم به تجاوزگری ادامه می دهد

آل خلیفه در ماه محرم به تجاوزگری ادامه می دهد
پنج‌شنبه 8 آبان 1393 - 11:39

العالم - جریان وفای اسلامی بحرین ، تعرض مسئولان رژیم آل خلیفه به حقوق بشر و ادامه فعالیت های غیر انسانی در ماه محرم را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل ازپایگاه " منامه پست" ، جریان وفای اسلامی بحرین روز چهارشنبه در بیانیه ای ، اعلام کرد نیروهای رژیم آل خلیفه با یورش به منازل شهروندان و تعرض به مراسم عاشورای حسینی در ماه محرم و نیز صدور حکم های قضایی باطل ، همچنان به نقض حقوق بشر دربحرین ادامه می دهند.

دراین بیانیه آمده است که  مسئولان آل خلیفه دراین شرایط که با مراسم عاشورا و ایام محرم همزمان شده است ، به ارتکاب اقدام های ممنوعه در دین اسلام یا عرف دست می زنند.

جریان وفای بحرین در بیانیه خود همچنین به سیاست های رژیم آل خلیفه در بحرین برای بازداشت زنان و کتک زدن آنان در خیابان ها و منازل مانند حمله به" زهراء الشيخ " و کتک زدن او درخیابان ، یورش های مستمر شبانه به منازل شهروندان درجستجوی جوانان برای بازداشت آنان و تعرض به مراسم حسینی ازطریق برداشتن علائم و نشانه های عزاداری و تخریب تجهیزات مراسم عاشورا و حکم های ظالمانه دستگاه قضایی در سلب تابعیت شهروندان اشاره کرده است.

بر اساس این بیانیه ، سیاست های آل خلیفه نشان دهنده شکست و ناکامی سیاسی حاکمان بحرین  در برابر تحرکات مسالمت آمیز مردم این کشور و پافشاری آنان بر خواسته هایشان است.

جریان وفای اسلامی تاکید کرد که جنایت های ضد انسانی که رژیم آل خلیفه مرتکب می شود ، به ناآرامی و تنش ها  در بحرین و بی  ثباتی سیاسی دامن می زند و زمینه را برای سرنگونی رژیم آل خلیفه فراهم می کند.

این جریان در بخش دیگری از بیانیه خود از مردم این کشور خواست در شرایطی که رژیم آل خلیفه با تعرض به مراسم عاشورا ، وضعیت امنیتی را تشدید کرده است ، به تحرکات مسالمت آمیز خود و تقویت راه کارهای مقاومت مشروع ادامه دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها