نماینده حزب الله: آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می‌دهد

نماینده حزب الله: آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می‌دهد
سه شنبه 13 آبان 1393 - 15:15

نماینده حزب الله لبنان تاکید کرد که آمریکا نمی خواهد داعش را نابود کند، بلکه به دنبال برگرداندن آن ها به قفس، برای استفاده در طرح های بعدی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد رعد" رئیس فراکسیون پارلمانی ِ وفاداری به مقاومت، تاکید کرد: برخی، افسار داعش را شل کردند تا در ارتفاعات عرسال به ارتش لبنان حمله ور شود، به همین سبب آمریکا از کمک (تسلیحاتی ایران) به ارتش لبنان در مقابله با گروه های مسلح تکفیری، جلوگیری کرد.

رعد که در مجلس عزاداری سالار شهیدان در باشگاه الحسینی در منطقه حاروف سخن می گفت، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم وطن را حفظ کنیم، تنها کاری که باید بکنیم، دفع خطر این تروریست هاست.

وی افزود: بحران داخلی که در حال حاضر گرفتار آن هستیم، با وحدت کلمه درباره تشخیص خطری که موجودیت لبنان را تهدید می کند، قابل حل است.

رئیس فراکسیون پارلمانی ِ وفاداری به مقاومت، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی خطر اصلی است که لبنان را تهدید می کند، ولی این رژیم اکنون جرأتِ حمله به لبنان را از دست داده است زیرا به خوبی می داند که مقاومت، چه چیزی برایش فراهم کرده است.

وی افزود: خطر بعدی، خطر جنون تکفیری است که غرب و برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از آن استفاده می کنند تا به نفع برخی از سیاستمداران ِ خود در عرصه لبنان، دستاوردهای پیش پا افتادۀ خود را محقق سازند.

محمد رعد سپس تاکید کرد: این مساله، چندان طول نخواهد پایید و به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید و این افراد، شکست خواهند خورد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها