درگیری بین اعضای داعش در استان دیالی

درگیری بین اعضای داعش در استان دیالی
چهارشنبه 14 آبان 1393 - 14:16

فرمانده پلیس استان دیالی در شرق عراق از نزاع و درگیری داخلی در گروه تروریستی و تکفیری داعش خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "جمیل الشمری" گفت: داعش به دلیل محاصره شدن در استان دیالی درگیر اختلافات داخلی شده است.
سومریه نیوز به نقل از الشمری گزارش داد : اطلاعات موثق نشان می دهد که درگیری های خونینی بین اعضای داعش در مناطق مختلف استان دیالی آغاز شده است، و این درگیری ها روز به روز تشدید می شود که یکی از علل این درگیری ها رقابت بر سر غارت اموال مردم است .
الشمری خاطرنشان کرد: داعش در استان دیالی توسط ارتش عراق محاصره شده و اکثر مسیرهای انتقال نیرو و تجهیزات را در مناطقی مانند حمرین و المنصوریه از دست داده است، و عناصر این گروه تروریستی نمی توانند برای همدیگر نیرو و تجهیزات بفرستند، به همین دلیل از سرکردگان خود طلب کمک فوری کرده اند.
الشمری تأکید کرد: عناصر داعش هنگام عملیات ارتش عراق فرا می کنند و روحیه شان روز به روز ضعیف تر می شود .
فرمانده پلیس استان دیاله خاطرنشان کرد: نیروهای عراقی به زودی عملیاتی را برای انهدام همه مواضع داعش آغاز خواهند کرد، تا امنیت را به استان دیالی برگرداند و خانواده های آواره را دوباره اسکان بدهند.
داعش چند منطقه را در استان دیالی تصرف کرده است، و ارتش تاکنون توانسته است چند منطقه را در شهرهایی مانند العُظیم در 60 کیلومتری شمال شهر بعقوبه مرکز این استان آزاد کند .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها