تشدید تدابیر امنیتی در ایستگاه های قطار قدس اشغالی

تشدید تدابیر امنیتی در ایستگاه های قطار قدس اشغالی
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 - 15:01

العالم - به دستور "موشه اِدری " فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، قرار است موانع بتنی در مقابل ایستگاه های قطار شهری قرار داده شود و تعداد نیروهای امنیتی در این شهر افزیش یابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تشدید تدابیر امنیتی در قدس درپی حمله روز چهارشنبه "ابراهیم العکاری" به تعدادی صهیونیست در یک ایستگاه قطار شهری آغاز شده است. العکاری خودروی خود را به چند صهیونیست کوبید که این اقدام به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد. این شهروند فلسطینی بلافاصله به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شد.

روز 22 اکتبر خودروی یک فلسطینی دیگر با گروهی صهیونیست در ایستگاه قطار منطقه شیخ جراح شهر قدس برخورد کرد که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد و وی نیز به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست شهید شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت افزود: بلوک های سیمانی در ورودی های ایستگاه های قطار شهری قدس قرار داده خواهد شد و تعداد نیروهای پلیس نیز افزایش خواهد یافت، زیرا تداوم اعتراض فلسطینی ها باعث شده که پلیس کنترل امور را به آرامی از دست بدهد.  

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس دستور داده است که به سوی رانندگانی که با خودروهای خود به صهیونیست ها حمله می کنند، تیراندازی و منازل خانواده های آنها را تخریب کند.

پربیننده ترین خبرها