درخواست کمک اهالی محاصره شده یک منطقه عراق

درخواست کمک اهالی محاصره شده یک منطقه عراق
دوشنبه 19 آبان 1393 - 17:48

العالم - محاصره دو ماهه منطقه البغدادی حدیثه در غرب استان الانبار عراق ساکنان این منطقه را برای تامین مواد غذایی با بحران شدیدی مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز ، اهالی این منطقه خواستار دریافت کمک های فوری بخصوص مواد غذایی شده اند و از دولت مرکزی هم خواسته اند که فوراً برای آنان مواد غذایی بفرستد.

یکی از ساکنان البغدادی روز دوشنبه گفت اغلب خانواده هایی که در این منطقه در 90 کیلومتری غرب رمادی زندگی می کنند، پس از محاصره منطقه شان از سوی داعش که بیش از دو ماه از آن می گذرد، برای به دست آوردن روزی به صید دریایی اقدام می کنند.

وی افزود : اهالی این منطقه که درنتیجه نبود مواد غذایی با شرایط سخت و دشواری روبرو هستند، از دولت مرکزی خواسته اند که برای آنان کمک های غذایی و سایر مایحتاج زندگی ارسال شود.

این فرد تصریح کرد بسیاری از آن خانواده ها درزمان حاضر در روز فقط یک وعده غذا می خورند ، درحالیکه برخی از خانواده ها حتی یک وعده هم در روز غذا نمی خورند و این مساله باعث شده است که برخی از زنان به علت نخوردن غذا به مدت سه روز دچار بیهوشی شوند.

شورای استانداری الانبار روز دوشنبه از آزادسازی مناطق راهبردی میان البغدادی و هیت در غرب رمادی خبر داد و اعلام کرد که دولت سلاح ها و تجهیزاتی را برای حمایت و تجهیز نیروهای پلیس با هدف آزادسازی این استان فرستاده است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها