زنان باردار هم در بحرین شکنجه می‌شوند !

زنان باردار هم در بحرین شکنجه می‌شوند !
يکشنبه 25 آبان 1393 - 11:53

جریان وفای اسلامی بحرین، برخورد نیروهای رژیم آل خلیفه با زنان بازداشت شده را خشن و غیرانسانی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه " مرآه البحرین" ، مرکز نظارت در جریان وفای اسلامی بحرین، اطلاعات دقیقی را درباره وضعیت بازداشت زنانی که به اتهام فعالیت برای برگزاری همه پرسی تعیین سرنوشت در بحرین بازداشت شده اند، منتشر کرد.

جریان وفای اسلامی بحرین اعلام کرده است که زنان بازداشت شده با انواع آزار واذیت های جسمی، بیانی و نیز آزارهای جسمی غیرمستقیم مواجه شده اند.

منبع یاد شده افزود که آزار و اذیت های روانی شامل ممنوع شدن زنان بحرینی از دیدن کودکانشان و معرفی مادران به فرزندانشان به عنوان زندانیان مجرم، و استهزای آنان و خسته کردن آن ها به هنگام بازجویی بوده است.

بخش نظارت در جریان وفای اسلامی بحرین همچنین اعلام کرد که بازجویی با حضور حدود 30 بازپرس در اتاق بازجویی صورت می گیرد، و هنگام ورود زنان بازداشت شده ماموران بازجویی بر سر آنان داد می زنند ،تا جائیکه یکی از آنان بر اثر شدت شوک ناشی از فریاد بازپرسان، بیهوش شد.

منبع یاد شده افزود ماموران بازجویی، زنان بازداشت شده بحرینی را به حبس در بخش های بسیار بد زندان از جمله بخش " زندانیان فاسد " تهدید کردند.

جریان وفای اسلامی درباره نحوه شکنجه یکی از زنان بازداشت شده، اعلام کرده است که یکی از این زنان را با نشان دادن صحنه هایی از شکنجه برادرش در زندان مورد آزار و اذیت و شکنجه روانی قرار دادند؛ آنان به زندانیان اجازه صحبت کردن با یکدیگر را نمی دادند و بعد از بازجویی آنان را وادار کردند تا درشرایط بسیار سخت با خانواده هایش مکالمه کمتر از یک دقیقه داشته باشند.

جریان وفای بحرین درباره آزار و اذیت غیرمستقیم زنان بازداشت شده اعلام کرد که آنان قبل از بازجویی برای مدت طولانی وارد اتاق بسیار سرد شدند و برخی از آنان یک روز را دراین اتاق گذراندند و کودک یکی از زنان بازداشت شده این وضعیت را شاهد بود.

یکی دیگر از روش های شکنجه زنان بازداشت شده، گرسنه نگاه داشتن آنان است تا جاییکه برخی از آنان بر اثر شدت گرسنگی بیهوش شدند و به آنان باقیمانده غذای بازپرسان را دادند.

جریان وفای اسلامی بحرین، محروم کردن زنان بازداشت شده از خواب به مدت سه روز و بازجویی های طولانی مدت درحالیکه زنان سرپا نگهداشته شده بودند و حتی به یکی از این زنان که باردار بود، اجازه نشستن هنگام بازجویی داده نشد، وعلیرغم انتقال وی به بیمارستان از شدت بیهوشی و توصیه پزشک به نشستن او ، بازهم هنگام بازجویی به وی اجازه نشستن داده نشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها