اسد: مقابله بین المللی با تروریستها ضروریست

اسد: مقابله بین المللی با تروریستها ضروریست
جمعه 30 آبان 1393 - 07:46

رییس‌ جمهور سوریه با تاکید بر ضرورت مقابله بین المللی با تروریست ها خاطرنشان کرد: منطقه در مرحله‌ای حساس و مهم به سر می‌برد و آنچه مسیر این مرحله را مشخص خواهد کرد، مقاومت ملت سوریه است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل پایگاه خبرگزاری دولتی سوریه،‌ بشار اسد در دیدار روز پنجشنبه با رییس حزب بعث استان طرطوس سوریه گفت: سرنوشت منطقه را مقاومت ملت سوریه در مقابل گروه های مسلح و بحرانی که در معرض آن قرار دارند و حمایت کشورهای دوست، مشخص خواهد کرد.

وی با اشاره به متقاعد کردن مسوولان بین‌المللی درباره خطرناک بودن تروریسم برای امنیت منطقه و جهان، بر ضرورت همکاری بین المللی صادقانه برای مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.

بشار اسد با اشاره به اهمیت مسیر آشتی های ملی در سوریه تصریح کرد: نیروهای مسلح سوریه به مقابله با گروههای تروریستی مختلف ادامه می دهند و هرگونه تلاش بین المللی باید در راستای تقویت این آشتی ها و فشا بر کشورهایی باشد که از تروریست ها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند تا این حمایت متوقف شود.

رییس جمهور سوریه همچنین خاطرنشان کرد: بحرانی که سوریه با آن دسته و پنجه نرم می‌کند، اهمیت حزب بعث به عنوان یک حزب عقیدتی را نشان داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها