هلاکت چهار تروریست عربستانی در عراق و سوریه

هلاکت چهار تروریست عربستانی در عراق و سوریه
سه شنبه 4 آذر 1393 - 10:41

طی 2 هفته اخیر چهار تروریست عربستانی در عراق و سوریه به هلاکت رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سعودی "الحیات" چاپ لندن اذعان کرد که دو عضو عربستانی داعش به نام "نواف الشنبری" و "محمد النجدی" در عراق به هلاکت رسیدند.

همچنین دو عربستانی دیگر به نام های به نام "عادل الحربی" و "محمد الغامدی" که عمر آنها از 18 سال تجاوز نمی کرد ، در سوریه از پا در آمدند.
"نواف الشنبری" معروف به "ابوثابت الملکی"، اواخر هفته گذشته در حمله هوایی ائتلاف به مواضع داعش در عراق به هلاکت رسید. الشنبری قبل از پیوستن به داعش در عربستان زندانی بود؛ تا اینکه چند سال پیش و در سن 17 سالگی به تروریستها در عراق، لیبی و سوریه پیوست.
محمد النجدی نیز معروف به ابومسلم الجزراوی بود، و در استان های حلب و الرقه سوریه با تروریست ها همکاری می کرد؛ و در یکی از درگیری ها یکی از چشمانش را از دست داد و یکی از دستانش فلج شد و سرانجام به داعش عراق پیوست و  جمعه گذشته به هلاکت رسید.
"عادل الحربی" نیز در حمله داعش به نیروهای ارتش سوریه در استان حمص (مرکز) از پا در آمد. عادل دو و نیم ماه پیش به داعش پیوسته بود.
"محمد الغامدی" معروف به "ابوالحارث الجنوبی" طبق اذعان داعش اواخر اکتبر گذشته در استان رقه با اجرای حمله ای انتحاری از پا در آمد.
محمد الغامدی برادر معاذ الغامدی بود . معاذ  هم به داعش پیوسته بود و 9 ماه پیش در عملیات انتحاری به هلاکت رسید. 

پربیننده ترین خبرها