تجمع بزرگ علما در حمایت از شیخ سلمان

تجمع بزرگ علما در حمایت از شیخ سلمان
دوشنبه 8 دی 1393 - 07:35

علمای بحرینی، بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق را اقدامی علیه کل مردم این کشور دانسته و در فراخوانی از همه علما و طلاب خواستند تجمع گسترده‌ای را در حمایت از وی برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه علمای بحرینی آمده است: شیخ علی سلمان با مواضع ثابت و صادقانه خود ثابت کرد که مدافع منافع مردم و مطالبات عادلانه آنان و همچنین خواستار امنیت، ثبات، عزت و استقلال کشور است؛ بنابراین اقدام علیه وی به منزله اقدام علیه ملت است و بازداشت وی مانند بازداشت مردم و ضربه زدن به ثبات و امنیت کشور است.
علمای بحرین، بازداشت شیخ علی سلمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که این کار اقدامی خطرناک و بحرانی جدید است و رژیم حاکم مسؤول پیامدهای آن خواهد بود.
علمای بحرین با درخواست آزادی فوری شیخ علی سلمان، تأکید کردند که ملت بحرین از حقوق خود دست نخواهد کشید و مدافعان خود را ناامید نخواهد کرد، و به انقلاب و مطالبات و شخصیتهای خود پایبند خواهد بود؛ و راه حل بحران این کشور عملی کردن مطالبات عادلانه مردم است و نه مخالفت با آنان و یا سرکوب مردم و مصادره حقوقشان و بازداشت شخصیتهای مورد قبول آنان.
در این بیانیه از علما و طلاب علوم دینی بحرینی دعوت شده است که روز دوشنبه ساعت 9:30 تا 11 صبح به وقت محلی در مسجد امام صادق علیه السلام در قفول تجمع اعتراض آمیزی برگزار کنند.

پربیننده ترین خبرها