"دیکتاتور بحرین قبرش را با دست خود می‌کَند"

دوشنبه 8 دی 1393 - 17:08

العالم - ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد: دیکتاتور بحرین با اقدامات اخیر خود، به پایان ناگوار خود که "اعدام زیر پای انقلابیون" خواهد بود، نزدیک‌تر شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه این ائتلاف که روز دوشنبه 29 دسامبر (8 دی ماه) در "بحرین اشغالی" صادر شده، آمده است: "حمد بن عیسی" دیکتاتور و دشمن ملت بحرین با اشتباهات احمقانه خود، هر لحظه به مرگ نزدیک تر می شود؛ و صدور احکام اعدام انقلابیون، بازداشت شیخ "علی سلمان" دبیر کل جمعیت وفاق ملی، محاکمه شیخ "جد حفصی" و حمله به مناطق السنابس در شمال و العکر شرق بحرین بخشی از این اقدامات کینه توزانه است.

این بیانیه در صفحه فیس بوک ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین منتشر شده می افزاید: رژیم حاکم آل خلیفه همچنان به سرکوب وحشیانه مردم بحرین می پردازد و در این کار از مزدوران خارجی و نیروهای نظامی کشورهای دیگر کمک می گیرد و دستگاه قضائی فاسد و بی اعتبار این رژیم نیز همچنان احکام ظالمانه اش را در حق فعالان سیاسی صادر می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: صدور حکم اعدام برای 2 نفر از ساکنین مبارز منطقه الدیر (شمال شرق بحرین) نشان می دهد که دستگاه قضائی کشور کاملاً وابسته به رژیم دیکتاتور آل خلیفه است و استقلالی از خود ندارد و هیچ یک از معیارهای بین المللی را رعایت نمی کند و حقوق مردم بحرین را نقض می کند و احکامش مستند به اعترافاتی است که با زور شکنجه گرفته شده است.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پایان تاکید کرده که جرایم و جنایاتی که رژیم آل خلیفه به صورت مکرر مرتکب می شود، سرانجام با واکنش های غیرمنتظرۀ مردم بحرین مواجه خواهد شد و تاج و تخت متزلزل این رژیم را سرنگون خواهد کرد.  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها