جنبش حق: بازداشت شیخ سلمان طرح آمریکا وانگلیس است

جنبش حق: بازداشت شیخ سلمان طرح آمریکا وانگلیس است
يکشنبه 14 دی 1393 - 15:13

جنبش آزادیها و دموکراسی (حنبش حق ) اعلام کرد: محاکمه شیخ علی سلمان و صدور حکم سنگین برای وی و سپس انحلال جمعیت وفاق همه بیانگر تصمیم رژیم مبنی برادامه بازداشت وی است و این که این اقدام با طرح و حمایت امریکا و انگلستان اجرایی می شود.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش حق در بیانیه ای خاطرنشان کرد: سرکوب و خشونت رژیم، مردم را از ادامه انقلاب منصرف نخواهد کرد.
سایت صوت المنامه تأکید کرد که جنبش حق دولت آمریکا و انگلستان را مسوول بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، و حمایت از سرکوب و دیکتاتوری دانست.
جنبش همچنین درباره سرکوب وحشیانه و مجازات گروهی مردم بی گناه توسط رژیم بحرین برای جلوگیری از تظاهرات رو به رشد مردم خشمگین در اعلام همبستگی با شیخ علی سلمان و همه زندانیان سیاسی، به شدت ابراز نگرانی کرد.
جمعیت حق افزود: این جنبش، با توجه به حساس بودن این مرحله و ارتباط آن با آینده انقلاب مردم مظلوم بحرین که یکی از برجسته ترین نمادهای ملی هم اکنون در بند رژیم آل خلیفه است؛ بر ادامه اعتراضات مردمی درهمه مناطق برای ابراز همبستگی با شیخ علی سلمان و همه زندانیان سیاسی تاکید می کند.
این جنبش همچنین بر ضرورت ایفای نقش همه علما و شخصیت های ملی و احزاب انقلابی و جمعیت های سیاسی مبنی بر عمل به مسوولیت خود یعنی مقابله با ستمگری حکومت و مشارکت فعالانه در حمایت از گروه های مردمی با هر بهایی تاکید دارد.
جنبش حق خواهان یکپارچه کردن تلاشها برای مقابله با دیکتاتوری، سرکوب و تروریسم دولتی و فراموش کردن اختلافات برای تحقق منافع عالی مردم غیرتمند بحرین و نسل های آینده این کشور شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها