فرمانده مرزبانی شمال عربستان کشته شد

فرمانده مرزبانی شمال عربستان کشته شد
دوشنبه 15 دی 1393 - 13:32

در حمله مسلحانه به یک پاسگاه مرزبانی در شمال عربستان، سرتیپ عوده البلوی کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حمله افراد مسلح به نیروهای مرزی عربستان در مرزهای عراق، دو نیروی امنیتی عربستان کشته شدند و یک نفر دیگر زخمی شد. یکی از کشته شدگان، فرمانده مرزبانی شمال عربستان است.

صبح امروز نیروهای گارد مرزی عربستان سعودی در منطقه مرزهای شمالی هدف تیراندازی گروهی مسلح قرار گرفتند و در این حمله دو نفر از نیروهای گارد مرزی عربستان کشته شدند و یک نفر دیگر زخمی شد. همچنین یکی از افراد مسلح با کمربند انفجاری خود را در میان نیروهای مرزی عربستان منفجر کرد.

در بیانیه رسمی وزارت کشور عربستان، نامی از کشته های این حمله ذکر نشده، اما روزنامه سعودی الوطن در صفحه خود در تویتر نوشته که سرتیپ عوده البلوی فرمانده مرزبانی شمال عربستان و یک سرباز به نام طارق حلوانی در این حمله کشته؛ و سرهنگی به نام سالم العنزی مجروح شده اند.

به نوشته روزنامه الحیاة، سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان گفت: ساعت چهار و نیم بامداد امروز یکی از گشتی های گارد مرزی در مرکز سویف در منطقه مرزهای شمالی هدف تیراندازی عناصر تروریستی قرار گرفت و به این اقدام واکنش نشان داده شد و متجاوزان محاصره شدند و یکی از آنها کشته شد.

وی افزود: یکی از تروریست ها کمربند انفجاری خود را منفجر کرد که براثر آن وی و دو نیروی امنیتی کشته شدند و یک نفر نیز زخمی شد.

سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان اظهار داشت این حادثه در حال پیگیری و بررسی است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها