نصرالله :

مقاومت مجهز به انواع سلاح ها است

مقاومت مجهز به انواع سلاح ها است
پنج‌شنبه 25 دی 1393 - 13:47

العالم - دبیرکل حزب الله لبنان از مجهز بودن مقاومت به انواع سلاح ها و آمادگی برای مقابله با دشمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از پایگاه اینترنتی العهد ، سید حسن نصرالله در گفت و گو با شبکه خبری المیادین که قرار است امروز پخش شود ، تاکید کرد: مقاومت لبنان به انواع تسلیحات که برخی از آنها برای دشمن غیرقابل تصور هستند، مسلح است.

دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گوی طولانی با غسان بن جدو رئیس شبکه المیادین آن را بر عهده داشت ، توان نظامی مقاومت را مورد بررسی قرار داده و گفت: دشمن هر سلاحی را که تصور کند ما در اختیار داریم.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در این مصاحبه که امروز پنجشنبه ساعت هشت شب به وقت لبنان پخش خواهد کرد از نحوه شناسایی مزدوران دشمن صهیونیست در بدنه حزب الله خبر داد و از شایعات نادرست زیادی که در این باره مطرح شده سخن به میان آورد و آنها را تصحیح کرد.

روزنامه الاخبار که بخشی از این مصاحبه سه ساعته را  منتشر کرده ، نوشت: نصرالله مواضع قابل توجه و دستاوردهای مهمی را به ویژه در ارتباط با درگیری مقاومت و رژیم صهیونیستی بیان کرد.

وی علاوه بر روند مذاکرات حزب الله و جریان المستقبل و افق های این مذاکرات از وضعیت سوریه ، عراق ، عربستان سعودی ،ایران و بحرین نیز سخن به میان آورد.

پربیننده ترین خبرها