هشدار خطیب قطیف درباره توطئه صهیونیسم

هشدار خطیب قطیف درباره توطئه صهیونیسم
يکشنبه 28 دی 1393 - 11:00

شیخ "حسن الصفار" یکی از خطبای جمعه شهر قطیف در شرق عربستان، درباره توطئه صهیونیسم جهانی و راستگرایان افراطی غرب برای تیره کردن روابط جهان اسلام با ملل غربی از طریق توهین به پیامبر اسلام (ص) هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الصفار اعلام کرد: صهیونیسم جهانی تلاش می کند که روابط جهان اسلام با غرب را از طریق توهین به پیامبر اسلام (ص) تیره کند و با تحریک مسلمانان آنها را رویاروی ملت های غربی قرار دهد.
شیخ الصفار اعلام کرد که مجله شارلی ابدو با وجود اینکه کشورهای اسلامی حمله خونین به کارکنان این مجله را محکوم کردند ، در شماره اخیر خود بار دیگر تصاویری موهن چاپ کرد که این امر بیانگر اصرار مسؤولان مجله بر تحریک مسلمانان و برهم زدن روابط جهان اسلام با ملل غربی است.
خطیب شهر قطیف گفت: دشمنان اسلام با جدیت تمام نظریه تقابل تمدن ها را تبلیغ و ترویج می کنند و همگان باید بدانند که اسرائیل و راستگرایان افراطی غرب تنها طرف های ذینفع از دشمنی اسلام و غرب هستند.
شیخ الصفار خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای غربی و منطقه ای گروه های تروریستی و افراطی را تشکیل داده اند و از این گروه ها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند و آنها را از کوههای افغانستان به سوریه و عراق منتقل کرده اند.  

شیخ الصفار به مسلمانان درباره نشان دادن واکنش های نسنجیده به اقدامات تحریک آمیز دشمنان اسلام هشدار داد و افزود : مسلمانان باید خویشتندار باشند و از نشان دادن هر گونه واکنشی که به نفع دشمنان اسلام تمام می شود ، خودداری کنند.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها