محکومیت گسترده تجاوز صهیونیست‌ها در لبنان

محکومیت گسترده تجاوز صهیونیست‌ها در لبنان
دوشنبه 29 دی 1393 - 18:16

همه جريان‌ها و گروه‌هاي لبناني، ترور مجاهدان حزب الله در سوريه از سوی رژيم صهيونيستي را محكوم كردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شبكه خبری العالم از بيروت، جريان ها و گروه هاي لبناني تاكيد كردند كه رژيم صهيونيستي با اين تجاوز، ثابت كرد كه در صف كساني ايستاده است كه خواهان تغيير معادلات منطقه، از طريق سوريه هستند به همين سبب درگير اين رويارويي ِ علني و آشكار شد.

در اين ميان، همه منتظرند كه شاخه سياسي حزب الله، حداقل در مراسم تشييع پیکر شهدا كه بعد از ظهر امروز انجام خواهد شد، اولین واكنش های خود را نشان دهد. بر اساس اطلاعاتِ به دست آمده در بيروت، با توجه به این جنایت بزرگ، احتمالا سيد حسن نصر الله سخنراني خواهد كرد و موضع گيري حزب الله درباره چگونگي واكنش به اين جنايت را اعلام خواهد كرد.

با اين حال همه مي دانند كه حزب الله، واكنش انفعالي نشان نمي دهد و معمولا به برنامه ريزي و بازخواني ميداني وقايع مبادرت مي كند.

از سوي ديگر، همه روزنامه هاي امروزِ لبنان، عناوين خود را به موضوع حمله تروريستي رژيم صهيونيستي به القنيطره اختصاص دادند.

اعلام آماده باش گسترده رژیم صهيونيستي

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه العالم در قدس درباره واکنش های رژیم صهیونیستی به این حادثه تروریستی گفت: رژیم صهیونیستی این جنایت را بسیار مهم ارزیابی کرد و رسانه های این رژیم، آن را بی سابقه خواندند.

بر پایه این گزارش، رسانه های صهیونیستی خاطر نشان کردند که حزب الله برای هرگونه رویارویی احتمالی با رژیم صهیونیستی تلاش خواهد کرد به الجلیل برسد و به این ترتیب، سال های آرامش در مرزها به پایان خواهد رسید. زیرا حزب الله از توانمندی هجومی عظیمی برخوردار شده است و تلاش می کند جنگ را به داخل زمین دشمن منتقل کند.

مطبوعات رژیم صهیونیستی درباره شیوۀ احتمالی حمله حزب الله تاکید کردند که این حزب، این بار با 10 نفر از نیروها و از طریق تونل های زیرزمینی حمله نخواهد کرد، بلکه با شمار زیادی از نیروهای خود حمله خواهد کرد و برای چنین حمله ای از اعتماد به نفس کامل برخوردار است زیرا نمونۀ چنین حملاتی را در سوریه عملی کرده است.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی، این گونه ارزیابی کرد: درست است که حزب الله تاوان سنگینی در جنگ در سوریه می دهد، اما با استفاده از همین جنگ، اعتماد به نفس و تجربه لازم برای ورود به شهرها و روستاها در داخل اراضی (اسراییل) را کسب می کند.

خبرنگار شبکه العالم در قدس همچنین از آماده باش نیروهای رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان و افزایش پروازهای هواپیماهای شناسنایی این رژیم بر فراز کشتزارهای شبعا و جولان خبر داد.

بر پایه این گزارش، رژیم صهیونیستی مطمئن است که حزب الله، در قبال این جنایت چشم پوشی نخواهد کرد، حتی اگر این جنایت در اراضی سوریه اتفاق افتاده باشد.

26 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها