از سرگیری درگیری ها میان النصره و داعش در ریف حلب

از سرگیری درگیری ها میان النصره و داعش در ریف حلب
پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 - 10:26

العالم ـ درگیری ها در محور صوران اعزاز در ریف شمالی حلب میان عناصر تروریستی جبهه النصره و داعش از سرگرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال حمله عناصر مسلح جبهه النصره در منطقه الحجر الاسود در جنوب دمشق به کمیته های مصالحه در شهرک یلدا، درگیری شدیدی میان طرفین روی داد و نیروهای مستقر در اطراف منطقه به حال آماده باش درآمدند.

در حمله ارتش سوریه به مقر عناصر مسلح در اطراف شهرک سراقب و شیخ یوسف و سرمین در ریف ادلب نیز شماری از عناصر مسلح که برخی از ملیت غیر سوری بودند، کشته شدند و 11 خودرو و نیز انبار سلاح و مهمات آنها تخریب شد.

از بین کشته شدگان ابوعارف الیمنی و ابو عمر الفلسطینی شناسایی شدند.

ارتش سوریه همچنین مستقیما یکی از مقرهای عناصر مسلح در روستای بسلیا را هدف قرار داد که به تخریب کامل و کشته شدن عناصر مسلح حاضر در آن از جمله ابوزید الجزائری سرکرده یک گروه مسلح انجامید.

درهمین حال ارتش سوریه شماری از عناصر مسلح را در اطراف روستای بثینه در ریف السویداء به قتل رسانده و خودروهای آنها را با سرنشینانشان منهدم کرد.

همچنین با انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی شهر حریتان در ریف شمالی حلب بیش از 20 نفر از عناصر مسلح کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری سوری سانا گزارش کرد که یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح حملات خود را به محل های تجمع عناصر تروریستی تکفیری در ریف القنیطره افزایش دادند، این عناصر تروریستی با حمایت و هماهنگی رژیم اشغالگر صهیونیستی زیرساخت ها و شهروندان را هدف قرار می دهند.

یک منبع نظامی خاطرنشان کرد که عملیات پیاپی ارتش به پناهگاه ها و اماکن تجمع عناصر سازمان های تروریستی تکفیری وابسته به جبهه النصره شماری از آنها را کشته و سلاح و مهمات آنها در شهر اوفانیا واقع در شمال منطقه الحمیدیه را نابود کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها