نبیل رجب: زندان می روم اما ساکت نمی شوم

نبیل رجب: زندان می روم اما ساکت نمی شوم
پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 - 12:03

العالم - رئيس مركز حقوق بشر بحرين گفت که حكم حبس به منظور ساكت كردن وي تعيين شده اما او از گفتن سخن حق عليه حاكم ظالم ساكت نخواهد نشست.

به گزارش پايگاه خبري العالم نبيل رجب در ارتباط با حكم دادگاه بحرين كه او را به 6 ماه حبس محكوم كرده در حساب كاربري خود در توييتر نوشت: من از گفتن حق دست نمی کشم و حکومتی که حقوق انسانها را نقض می کند باید تاوان جنایت های خود را بپردازد و هرکس در برابر این ظلم ساکت بماند شیطان لال است و بدون آن که بداند شریک جرم جنایتکاران است.

وي افزود: مبارزه با طغيان گران و حاكمان مستبد يك وظيفه اخلاقی است كه هرچقدر فداكاری برای آن كنيم باز از آن دست نخواهيم كشيد و هرچقدر كه در راه مبارزه با ظلم بيشتر جانفشاني كنيم انگيزه ما براي مقاومت بيشتر مي شود.

رئيس مركز حقوق بشر بحرين تاكيد كرد ما در فوریه 2011 برای تحقق اهدافمان انقلاب کردیم تا دولتی برآمده از رای مردم و بر پایه عدالت و مساوات و حقوق بشر داشته باشیم و تا زمان تحقق این خواسته ها از پای نخواهیم نشست.

وی خطاب به حاکمان بحرین نوشت: شما فقط یک راه حل دارید و هر چقدر مستبد باشید در نهایت جز این راهی ندارید که دست از تجاوز بردارید و با احترام به حقوق مردم عدالت اجتماعی را برقرار کنید هرچند که سیاست های اشتباهتان شما را وارد پیچیدگی هایی کرده که به سادگی از شر تبعات آن خلاص نمی شوید و اصرارتان بر ظلم به مردم آنها را بر آن داشته تا خود را از قید شما رها سازند.

نبيل رجب در پایان نوشت: حتی اگر همه مردم بحرین را به زندان بیندازید باز هم شما بازنده هستید و مشکل حل نخواهد شد، چرا که خلل و کاستی از مردم نیست بلکه از شماست و ما هم ترجیح می دهیم با مقاومت زندگی دشوار اما کریمانه داشته باشیم اما با ذلت در برابر شما سر خم نکنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها