گزارش اختصاصی العالم از عملیات تکریت + ویدیو

شنبه 16 اسفند 1393 - 22:39

تکریت، العالم - خبرنگار العالم از اطراف شهر تکریت گزارش داد: نیروهای نظامی عراقی درگیری‌های شدیدی را علیه تروریست‌های داعش در منطقه میدان های نفتی عجیل در منطقه علم استان صلاح الدین آغاز کرده و تروریست های داعش را از چهار طرف به محاصره خودشان درآورده اند.

"حیدر قاسم" خبرنگار العالم افزود: برخی از پناهگاههای تروریست ها در پشت آخرین خاکریز در منطقه العلم قرار دارد و در حال حاضر نیروهای عراقی این منطقه را به صورت متمرکز به محاصره خود درآورده اند.
وی افزود: نیروهای عراقی وارد مسیر منتهی به شهر العلم شده و یگان مهندسی در حال پاکسازی مسیر و منفجر کردن بمب های کار گذاشته شده در مسیر است. همچنین نیروهای ارتش و نیروهای مردمی توانسته اند با بهره گیری از گردان های زرهی کلیه خطوط دفاعی تروریست ها را منهدم و شمار زیادی از آنها را در این مناطق به هلاکت برسانند.
خبرنگار العالم افزود: نیروهای عراقی بدون هیچ گونه تلفاتی در منطقه العلم، پیروزی سریعی را علیه تروریست ها به دست آورده اند و نیروهای ارتش در منطقه کوههای حمرین مستقر شده اند و در صورت پیشروی نیروهای عراقی در شرق و غرب این منطقه، آن را می توان در حکم آزاد شده به شمار آورد. زیرا تروریست ها به علت محاصره شدید عقب نشینی خواهند کرد.
وی تأکید کرد: نیروهای عراقی در آستانه رسیدن به منطقه العلم هستند و براساس اخبار وارده، شمار زیادی از تروریست ها در منطقه العلم در حال فرار از طریق گذرگاههای باریک هستند.


3/7- TOK
 

پربیننده ترین خبرها