احزاب یمنی:عبدربه مسئول سربریده شدن 45 سرباز است

احزاب یمنی:عبدربه مسئول سربریده شدن 45 سرباز است
شنبه 1 فروردين 1394 - 22:33

احزاب ائتلاف ملی یمن، عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی این کشور و شبه نظامیان مسلح وابسته به وی را مسئول سربریده شدن 45 سرباز در استان لحج در جنوب یمن دانستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، احزاب ائتلاف ملی یمن با صدور بیانیه ای اعلام کردند: با نگرانی فراوان شاهد اقدام جنایتکارانه و وحشیانه در زمینه کشتار 29 سرباز از سوی تروریست های مسلح و حمله به بیمارستان ابن خلدون و کشتن 16 سرباز دیگر به همین روش وحشیانه بودیم.

احزاب ائتلاف ملی یمن با محکوم کردن این اقدام، آن را جنایتی وحشیانه و بی ارتباط با اسلام و ارزش ها و اخلاق مردم یمن در زمینه همزیستی و تسامح دانستند و تأکید کردند: این اقدامات، وحدت ملی و یکپارچگی اجتماعی و امنیت و ثبات یمن را هدف قرار داده است.

این بیانیه همچنین "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهور مستعفی یمن را مسئول کامل این جنایات دانسته و درباره خطر این اقدامات برای وحدت، امنیت و ثبات یمن هشدار داد.

بیانیه احزاب ائتلاف ملی یمن سربریده شدن سربازان یمنی را تلاش برخی نیروهای پشت پرده برای کشاندن یمن به جنگ، هرج و مرج، خشونت و فرقه گرایی دانست و اعلام کرد: این نیروها همواره آتش فتنه و تفرقه برمی افروزند و تخم تفرقه و دودستگی میان مردم یک کشور می کارند و هر روز دست به اقداماتی می زنند که نشان دهنده در پیش گرفتن سیاست خشونت و کشتار، حمله به نهادهای دولتی و غارت دارایی های عمومی به نحوی است که دیگر اهداف و نیات پلیدشان بر احدی پوشیده نیست.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها