هلاکت دهها تروریست در محور تکریت - موصل

هلاکت دهها تروریست در محور تکریت - موصل
شنبه 8 فروردين 1394 - 20:03

العالم - در ادامه نبرد نیروهای مسلح عراق علیه تروریست های داعش در محورهای فلوجه، تکریت و موصل ده‌ها تروریست به هلاکت رسیده و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات الانبار در خصوص ادامه عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق در این استان اعلام کرد که 75 نفر از تروریست های داعش در مناطق مختلف این استان کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

سرتیپ ستاد قاسم المحمدی، فرمانده عملیات الانبار، همچنین گفت: ائتلاف بین المللی با هماهنگی سرویس اطلاعات فرماندهی عملیات الانبار برخی مواضع داعش را در جنوب الرمادی هدف قرار داد که منجر به هلاکت 40 تروریست و مجروح شدن 30 نفر شد.

محمدی افزود: نیروهای عراقی همچنین 5 تروریست را نیز در منطقه الصبیحات در غرب فلوجه به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر عبد الرحمن النمراوی، رئیس واحد پشتیبانی فلوجه، از به هلاکت رسیدن 2 سرکرده داعش در منطقه نظامی فلوجه - واقع در مرکز این شهر- در بمباران نیروی هوایی عراق خبر داد.

صباح الکرحوت، رئیس شورای استانداری الانبار، نیز اعلام کرد: نیروهای عراقی و عشایر موفق شدند تا کنترل نوار مرزی میان ناحیه الحبانیه - در نزدیکی فلوجه و دریاچه الثرثار را به دست گیرند.

از سوی دیگر یک منبع در نیروهای پیشمرگه با اشاره به هلاکت 15 تروریست داعشی، از انهدام یک کارخانه بمب سازی در حمله هوایی ائتلاف در غرب موصل خبر داد.

وی به سومریه نیوز گفت: هواپیماهای ائتلاف مواضع داعش را در روستای الوائلیه در غرب موصل بمباران کردند.

سرویس مبارزه با تروریسم عراق نیز اعلام کرد که در چارچوب عملیات آزادسازی تکریت، محورهای راهبردی تکریت به کنترل نیروهای عراقی درآمده است.

عملیات آزادسازی تکریت از حدود یکماه پیش آغاز شده که در نتیجه آن مناطق زیادی از اطراف این شهر و همچنین اکثر محله های آن از سوی نظامیان و نیروهای مردمی عراقی آزاد شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها