بسیج مردمی عراق: ازکمک ائتلاف به داعش فیلم داریم

بسیج مردمی عراق: ازکمک ائتلاف به داعش فیلم داریم
پنج‌شنبه 13 فروردين 1394 - 22:02

سرپرست اداری و مالی اداره اوقاف شیعیان عراق فاش کرد، فیلم هایی در اختیار دارد که ثابت می کند ائتلاف بین المللی (به سرکردگی آمریکا) برای داعش تجهیزات می فرستد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،"سامی المسعودی" تاکید کرد: نیروهای بسیج مردمی فیلم هایی در اختیار دارند که ثابت می کند ائتلاف بین المللی، از طریق هوایی و با چتر، امکانات و تجهیزات در اختیار گروه تروریستی داعش قرار می دهند.
المسعودی که در تکریت، با شبکه السومریه گفت وگو می کرد، خاطر نشان کرد: نیروهای بسیج مردمی حاضرند در صورت درخواست دولت، این اسناد را در اختیار آن ها قرار دهند.
وی با رد ادعای طایفه ای بودن رویکردِ بسیج مردمی، تاکید کرد که یک ستون کامل از نیروهای بسیج مردمی، از مردم صلاح الدین و منطقه العلم هستند و این مساله ثابت می کند که بسیج مردمی، رویکردی طایفه ای ندارد.
المسعودی سپس با رد شایعات مربوط به حضور نیروهای ایرانی در جمع نیروهای بسیج مردمی خاطر نشان کرد: نقش ایران فقط به مشورت و آموزش محدود می شود و هیچ یک از نیروهای ایرانی در اینجا حضور ندارند.
تاکنون چندین فیلم از پرتاب جعبه ها و صندوق های کمک های تسلیحاتی برای تروریست های داعش توسط هواپیماهای آمریکایی بر روی سایت های مختلف منتشر شده است. شماری از نمایندگان مجلس عراق، از دولت عراق خواسته اند، آمریکا را به توضیح در این زمینه وادار کند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها