جریمه پیرزن گل فروش مخالف همجنس بازی درآمریکا

جریمه پیرزن گل فروش مخالف همجنس بازی درآمریکا
سه شنبه 18 فروردين 1394 - 11:37

العالم - یک زن گل فروش در واشنگتن به دلیل اعتقادات دینی خود ،از فروش گل به دو همجنس باز برای استفاده از آن در مراسم ازدواج شان امتناع ورزید.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم،همین امر باعث شد تا آن دو همجنس باز علیه بارنیل استاتزمن گل فروش شکایت کنند و در نتیجه دادگاه وی را به پرداخت بیش از 100 هزار دلار جریمه کرد که هواداران این گل فروش مبلغ یاد شده را جمع آوری کرده و به جای وی آن را پرداخت کردند.

دوستان بارنیل استاتزمن صاحب مغازه گل فروشی در شهر ریچلند در جنوب شرق ایالت واشنگتن در ماه گذشته در اینترنت اقدام به جمع آوری کمکهای مالی برای وی کردند.

آنان در اینترنت نوشتند: این مادربزرگ 70 ساله ممکن است به دلیل اعتقادات دینی خود کار و خانه و همه چیز زندگی خود را از دست بدهد.

استاتزمن گفت: به دلیل اعتقادات دینی اش از فروش گل به دو همجنس باز رابرت انجرسول و کرت فرید در سال 2013 خودداری کرد. به دنبال آن این دو همجنس باز و دادستانی کل واشنگتن علیه این پیرزن اقامه دعوا کردند و از دادگاه خواستند تا استاتزمن را وادار به پرداخت جریمه کند.

استاتزمن در ماه فوریه پیشنهاد حل و فصل موضوع با دادستانی کل برای پایان دادن به دعوا را نپذیرفت و گفت که از حق خود در آزادی عقیده حمایت خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها