آثار برجا مانده از تجاوز عربستان به پایتخت یمن + فیلم

پنج‌شنبه 20 فروردين 1394
18:37
جنگنده‌های متجاوز عربستانی محله "الجراف" در پایتخت یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های متجاوز عربستانی، دیروز (چهارشنبه) در این حمله یک ساختمان مسکونی ده طبقه نزدیک ساختمان وزارت برق یمن در شهر صنعا را بمباران کردند.
پایگاه خبری "یمنی پرس" تأکید کرد که یکی از محله های نزدیک مسجد جامع الحشوش واقع در پشت وزارت مخابرات در محله الجراف الغربی صنعا نیز هدف این حملات تجاوزکارانه قرار گرفت.

حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی به یمن از 15 روز قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. به دلیل هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی و زیرساختها و تأسیسات شهری، شمار قابل توجهی از قربانیان این حملات زن و کودک هستند.

0% ...

آخرین اخبار

کاریکاتور |مقاومت مقابل ذلت


۹۳ هزار تُن پسته روانه بازارهای جهانی شد


دیدار و گفت‌وگو قالیباف با سلطان عمان


بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم


ایجاد مسیر‌های پروازی جدید با کشور عراق


ایران و کنیا؛ فصل تازه همکاری‌های اقتصادی


ویدئوگرافی |محرومیت ۲۵ تیم فوتبال و ۲۵۶ بازیکن از هر تورنمنت جهانی؛ سکوت فیفا در قبال جنایت‌های ورزشی در غزه


پزشکیان عازم اسلام‌آباد شد


اولویت دولت، حقوق ملت ایران و تقویت صلح منطقه‌ای


پزشکیان: اثربخشی مذاکرات به تعهد کامل نسبت به تعهدات مورد توافق و اجرای دقیق آنها بستگی دارد