وعده استاندار الانبار برای نابودی سریع داعش

وعده استاندار الانبار برای نابودی سریع داعش
يکشنبه 23 فروردين 1394 - 17:49

استاندار الانبار تأکید کرد نیروهای عراقی در اسرع وقت، مناطقی را که داعش به اشغال خود درآورده اسن، آزاد خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صهیب الراوی" تأکید کرد نیروهای عراقی در اسرع وقت مناطق تحت اشغال داعش در این استان را آزاد خواهند کرد.
سایت عراقی سومریه نیوز نوشت که استاندار الأنبار، از یگانهای نظامی در این استان بازدید کرد و با فرماندهان نیروهای پلیس برای بررسی شرکت نیروهایشان در عملیات آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش در این استان، نشستی برگزار کرده است.
صهیب الراوی استاندار الانبار، روز شنبه تأکید کرده بود "حیدر العبادی" نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای نظامی عراق، دستور انتقال مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات در سریع ترین زمان ممکن را صادر کرده است. از سوی دیگر، شورای استان الانبار تصریح کرده است که وضعیت در داخل شهر الرمادی تحت کنترل است و تنش به وجود آمده در منطقه البوعیثه و البوفراج به زودی حل خواهد شد.
به دنبال اعلام دولت عراق مبنی بر نزدیک بودن زمان آزادسازی و پاکسازی کلیه مناطق استان الانبار از وجود عناصر گروهک تروریستی داعش، این گروهک اقدام به ایجاد ناامنی و تنش در مناطق مختلف این استان نموده و تهدید کرده است به شهر الرمادی مرکز این استان حمله خواهد کرد.
از سوی دیگر، منابع نظامی عراق، از مقدمه چینی ارتش و نیروهای مردمی برای آغاز عملیات پاکسازی استان الانبار از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر می دهند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها