"کُلت" عزت الدوری در اختیار گردان‌های اهل حق

شنبه 29 فروردين 1394 - 22:14

العالم - رئیس فراکسیون"الصادقون" پارلمان عراق، هلاکت عزت الدوری معاون صدام دیکتاتور معدوم عراق را پیامی مهم برای تروریست‌های داعش توصیف کرد و گفت: سلاح کمری (کلت) این بعثی در اختیار اطلاعات گردان‌های اهل حق است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم "حسن سالم" نماینده پارلمان عراق با بیان این که هلاکت عزت الدوری حامل این پیام مهم برای تروریست های داعش می باشد که پایان عمر آنها نزدیک است، گفت: کلت کمری الدوری تحویل اطلاعات گردان های اهل حق داده شده است.

"سومریه نیوز" در این خصوص نوشت: حسن سالم در کنفرانسی خبری هلاکت الدوری به دست قهرمانان گردان های اهل حق را به ملت عراق، خانوده های شهدای گورهای جمعی و قربانیان جنایت اسپایکر تبریک گفت و تاکید کرد که هلاکت این بعثی حامل این پیام برای تروریست های داعش و بازماندگان حزب منحل شده بعث است که پایان عمرشان نزدیک است و به زودی شکست خواهند خورد و عراق برای عراقی ها باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد که این عملیات توسط یگانی از نیروهای ویژه گردان های اهل حق پس از جمع آوری اطلاعات درباره حضور وی و رغد صدام در تکریت صورت گرفت اما مداخله آمریکایی ها به فرار بسیاری از سرکردگان حزب بعث و داعش منجر شد.

سالم گفت: یگان ویژه گردان های اهل حق اطلاعات لازم را درباره حضور 15 جنایتکار از جمله الدوری در منطقه العلم جمع آوری کرده بود و بر همین اساس دو تیم از نیروهای اهل حق با نظارت یگان ویژه تشکیل شد و درگیری ها 3 ساعت ادامه داشت و در نهایت یگان ویژه اهل حق توانست شماری از تروریست ها از جمله عزت الدوری را به هلاکت برساند.

رئیس فراکسیون پارلمانی صادقون عراق با تاکید بر این که اگر دخالت آمریکا نبود عزت الدوری را قبل از این عملیات در تکریت دستگیر می کردیم، گفت: به زودی نتایج آزمایش دی ان ای هویت جسد عزت الدوری را ثابت خواهد کرد.

وی این عملیات را پیروزی برای همه عراقی ها، نیروهای مردمی، گروه های مقاومت و عشایر عراقی دانست و گفت: در این عملیات سلاح کمری و تلفن همراه عزت الدوری به دست نیروهای عراقی افتاد و تحویل اطلاعات گردان های اهل حق داده شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها