ساخت شهرک های صهیونیستی جدید

ساخت شهرک های صهیونیستی جدید
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 - 14:26

البيره ( العالم )- یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در اراضی اشغالی فلسطینی ها بیش از دو هزار و بیست و پنج واحد مسکونی جدید ساخته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از موسسه تندروی شهرک سازی «رجبیم» اعلام کرد که این موسسه ، با عضویت یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، این تعداد واحدهای مسکونی را در کرانه باختری و در اراضی خصوصی فلسطینی ها ساخته است.

در اراضی اشغالی فلسطین اسناد مالکیت املاک به معنای این نیست که فرد مالك قطعی است؛ زیرا تصاحب املاک از دست دارنده آن بسیار آسان است.

عصام بکر یکی از مسئولان «حزب الشعب» فلسطین در این خصوص به شبکه العالم گفت این اقدام نادیده گرفتن و پایمال کردن همه قوانین و موازین بین المللی است. رژیم اشغالگر هیچ ملک و زمینی را در کرانه باختری، قدس و هر جایی دیگر برای اشغال کردن مستثنی نمی شود.

در همین حال عضو موسسه رجبیم معروف به «تسلیل اسموترتنس» به رای دهندگانش وعده داد که در کنست آینده درباره ساخت شهرک های دیگر در کرانه باختری و اراضی فلسطینی ها تلاش خواهد کرد.

ولید عساف مسئول سازمان مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی به شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی با این سیاست خواهان سرزمینی بدون ساکنان آن است. این رژیم به دنبال زمین سوخته است که هیچ سکنه ای نداشته باشد، اما این سیاست همان طور که در اراضی اشغالی سال 48 مانند النقب و الجلیل شکست خورد در نوار غزه نیز شکست خورد و در قدس نیز راه به جایی نخواهد برد.
tt-6-9:30

پربیننده ترین خبرها