هشدار درباره تصمیم جدید صهیونیستها علیه مسجد الاقصی

هشدار درباره تصمیم جدید صهیونیستها علیه مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 24 ارديبهشت 1394 - 12:00

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی در صدور مجوز برای صهیونیستها به منظور یورش ماهیانه به مسجدالاقصی را اقدامی خطرناک و عبور از همه خطوط قرمز ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دادگاه رژیم صهیونیستی با صدور حکمی به صهیونیستها اجازه داد تا هر ماه یک بار برای اجرای مراسم مذهبی وارد مسجدالاقصی شوند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه مطبوعاتی خود تاکید کرد: افزایش اقدامات یهودیان تندرو علیه بیت المقدس و سرعت گرفتن روند شهرک سازی که آخرین مورد آن تصمیم ساخت هزاران واحد مسکونی بود، نشانگر اوضاعِ در آستانه انفجار است و مرحله مبارزه ای جدید را با اشغالگران خواهد گشود که نخواهند توانست شعله های آن را خاموش کنند.

وی افزود: رژیم اشغالگر هنوز از تبعات خیزش مردمی در سال 1996 میلادی که در پی اقدام به حفر تونل زیر مسجدالاقصی صورت گرفت، خلاص نشده است. ملت فلسطین با شجاعت با اقداماتی مانند ورود آریل شارون نخست وزیر رژیم اسرائیل به ساحت مسجدالاقصی در اوایل سال 2000 میلادی روبرو شد و از گذشته تاکنون، هزاران شهید برای مقابله با تروریسم صهیونیستها تقدیم کرده است.

جبهه مردمی در بیانیه خود تاکید کرد: پاسخ به تروریسم صهیونیستها، استفاده ملت فلسطین از همه توان خود در زمینه های سیاسی، مبارزاتی و دیپلماتیک خواهد بود و از ادامه مذاکره با این رژیم که جز به نقض حقوق ملت فلسطین نمی اندیشد، دست خواهیم کشید.

پربیننده ترین خبرها