اعدام یک اسیر با سرنیزه به دست "ابو سیاف" + فیلم

سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 - 11:24

به تازگی فیلمی از جنایت تروریستی به نام "ابو سیاف" در اینترنت منتشر شده است که در آن جوانی به شیوه‌ای کاملا وحشیانه به قتل می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در فیلم منتشر شده از جنایت این تروریست که "ابو سیاف" معرفی می شود؛ یک اسیر را با چند ضربه سرنیزه مجروح می کند، و برای زجر دادن آن فرد مانع از تیراندازی دیگران و مرگ فوری او می شود. ولی در نهایت یکی از عناصر این گروه به این فرد تیراندازی کرده و او را به قتل می رساند.
مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان این کشور در لندن این فیلم را بدست آورد و آن را در سایت یوتیوب منتشر کرد اما مسؤولان این سایت فورا آن را حذف کردند.
این مرکز در توصیف این فیلم آورده است: ابوسیاف چند ضربه با سرنیزه به سینه، پهلو، پشت و گردن یک جوان اسیر وارد می کند؛ البته برخی از عناصر مسلح در اطراف ابوسیاف نیز تلاش می کنند که جلوی او را بگیرند و او را تشویق کنند که به جای شکنجه و سرنیزه زدن به این جوان، او را با گلوله هدف قرار دهد. ابوسیاف سپس پایش را روی سر این جوان می گذارد و به سمت او آب دهان پرتاب می کند و همزمان از نزدیک شدن دیگر عناصر مسلح اطرافش برای تیراندازی به جوان جلوگیری می کند اما یکی از آنها به سرعت به این جوان تیراندازی می کند که یکی از گلوله ها به سر این جوان اصابت می کند.
مرکز دیده‌بان سوریه توضیح نداده است که آیا این ابوسیاف همان سرکرده داعش است که در عملیات اخیر آمریکا در حوزه نفتی العمر در منطقه دیرالزور سوریه کشته شده است یا نه.
این مرکز فقط به این نکته اکتفا کرد که ابوسیاف سرکرده یک گروه مسلح است، و حادثه در مناطق واقع در جنوب پایتخت و حومه آن صورت گرفته است. این منطقه تحت کنترل گروه داعش نیست و در آن جبهه النصره فعالیت می کند.
البته عناصر داعش هنگام ورود به اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در مناطق جنوب پایتخت سوریه مشاهده شدند.
براساس اعلام این مرکز، در این فیلم آمده است: ابوسیاف قبل از آن جوان اسیر گفت که "خداوند منافقان را به دو دسته تقسیم کرده است و آیات روشن است و کسی که می خواهد از آن مطلع شود. سران منافق اگر می خواهند سلاح خود را بفروشند باید آن را به مسلمان بفروشند و خارج کردن آنها (از مناطق تحت کنترل) برای (فروش به) کفار ممنوع است زیرا کسی که سلاح خود را به مناطق کفار برای فروش می برد، فردی خائن علیه برادران مسلمان خود در داخل (مناطق تحت کنترل) به شمار می رود زیرا می خواهد کودکان، زنان، شیوخ و مردان آنها را به قتل برساند و کفار را بر ما مسلط کند."
ابوسیاف سپس گفت: "عبدالرحیم و بدالرحمن و عبدالله و سایر برادران نجس او را دستگیر کنید. سایر سرکردگان ملعون منافق را دستگیر کنید. آنها را پیش من بیاورید و کسی که از آنها حمایت کند، کافر است. کسی که با کفار همکاری می کند، کافر است و باید فقط در مقابل مومن رحم و مروت داشت. "

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها