انتقاد شدید مفتی اهل سنت یمن از متجاوزان سعودی +ویدیو

پنج‌شنبه 31 ارديبهشت 1394 - 16:26

مفتی شافعی‌های تعز تاکید کرد؛ حتی اگر یک یمنی هم در خاک این کشور زنده و باقی بماند، یمن هرگز تسلیم متجاوزان نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مفتی شافعی در تعز یمن با تاکید بر همبستگی مردم این کشور با کمیته های انقلاب مردمی و ارتش تصریح کرد: مردم یمن هرگز آنچه را عربستان سعودی انجام داد، فراموش نخواهند کرد.

سهل ابراهیم بن عقیل مفتی شافعی تعز در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد؛ حمایت ملت یمن حول انقلاب مردمی و جنبش انصارالله و همبستگی با آنها، علت اقدامات مفسدانی است که در آغوش عربستان سعودی قرار دارند.

مفتی شافعی تعز یمن خاطر نشان کرد ملت یمن هرگز آن چه را عربستان سعودی در کشورشان انجام داده است، فراموش نخواهند کرد.

وی، آل سعود را به دنباله روهای یهود تشبیه کرد و گفت مفسدانی که در آغوش عربستان سعودی قرار دارند، از تمام بدبختی ها و مصایب در راه افزایش ثروت های خود به منظور مکیدن خون ضعیفان و فقرای یمن سوء‌استفاده می کنند.

مفتی تعز یمن با اشاره به جنگ روانی و تبلیغاتی متجاوزان علیه ملت یمن تصریح کرد مردم یمن مشتاق شهادت و مرگ هستند، یمن هرگز در مقابل دشمنان سر خم نخواهد کرد، هیچ کس قادر به لگدمال کردن آن نخواهد بود، حتی اگر یک یمنی بیشتر در یمن باقی نمانده باشد.

بن عقیل گفت می خواستند تا همچون زمان لبنان در طول جنگ داخلی، ارتش یمن را تحت فرماندهی قبیله ای قرار دهند تا منافع شخصی آنها محقق شود به طوری که هر طرف و حزبی، بخشی از ارتش را در اختیار داشته باشد و در نتیجه درگیری میان این قبایل رخ دهد و راه ویرانی و نابودی کامل یمن تسهیل شود.

مفتی شافعی تعز خاطر نشان کرد حوادثی که علیه ارتش در یمن رخ می دهد، بخشی از این توطئه هاست و تقسیم یمن به چند اقلیم، آتش جنگ داخلی در کشور را شعله ور خواهد کرد.

بن عقیل با اشاره به تحرکات تروریست های تکفیری در یمن تصریح کرد: ملت یمن هرگز به القاعده اجازه تشکیل دولت مورد ادعای خود را نخواهند داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها