مردم عراق به ائتلاف ضد داعش امیدی ندارند

مردم عراق به ائتلاف ضد داعش امیدی ندارند
سه شنبه 12 خرداد 1394 - 22:57

نایب ریس پارلمان عراق گفت: ائتلاف بین المللی ضد داعش به دلیل جدی نبودن در جنگ علیه تروریست ها، مردم عراق را از خود ناامید کرده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، همام حمودی در حاشیه دیدار با جورجی بوستن، معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق، خاطرنشان کرد، جدی نبودن ائتلاف در جنگ علیه داعش و جلوگیری نکردن از ورود تروریست ها به خاک عراق و متوقف نشدن کمک مالی به تروریست ها، مردم عراق را از تلاش های این ائتلاف ناامید کرده است.

شکست ائتلاف آمریکا درجلوگیری از ورود داعش به عراق
بنابر بیانیه ای که توسط دفتر اطلاع رسانی نایب رییس پارلمان عراق منتشر شد، حمودی تاکید کرد که اقدامات ائتلاف بین المللی ضد داعش امیدوار کننده نبود.

وی از ادامه حمایت مالی از داعش و بی تفاوت ماندن در برابر فروش نفت و آثار باستانی این کشور توسط تروریست ها علی رغم صدور قطعنامه های شورای امنیت، ابراز شگفتی کرد.
نایب ریس پارلمان عراق خاطرنشان کرد، ائتلاف به رهبری آمریکا نتوانست از ورود تروریست ها به عراق جلوگیری کند اما عراق از پیروزی بر داعش مطمئن است.
پیروزی بسیج مردمی،پیروزی همه مبارزان با تروریسم 

حمودی با بیان اینکه پیروزی بسیج مردمی، پیروزی همه مبارزان با تروریسم است؛ از رسانه ها خواست که سیاه نمایی و بدگویی درباره پیروزی های نیروهای مردمی که وظیفه ملی خود را در مبارزه با داعش ایفا کردند، متوقف نمایند.
وعده ریشه کنی داعش این بار در قالب کنفرانس پاریس

جورجی بوستن، معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق، نیز از آمادگی هیات سازمان ملل برای ارایه مشورت به عراق در زمینه حل این بحران ابراز آمادگی و خاطرنشان کرد که کنفرانس ائتلاف جهانی که با مشارکت عراق {امروز} در پاریس برگزار شده با ارایه طرح های مبارزه با داعش نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق نیز امروز (سه شنبه) در سخنرانی خود در کنفرانس ائتلاف جهانی برای مبارزه با داعش از جامعه جهانی خواست به صورت عملی برای حمایت از عراق در برابر ترویست ها اقدام کنند زیرا بسیاری از کشورها وعده حمایت دادند اما فقط به میزان کمی به وعده خود عمل کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها