حزب فرانسوی:علیه قطر افشاگری می کنیم !

حزب فرانسوی:علیه قطر افشاگری می کنیم !
چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 21:34

العالم - حزب جبهه ملی فرانسه قطر را به افشای حمایت این کشور از سازمان های تروریستی تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی شکایتِ قطر از حزب ملی فرانسه، این حزب تصمیم گرفت دست به اقدام متقابل زده و علیه قطر شکایت کند.

به نوشتۀ پایگاه خبری رأی الیوم، "ماری لوپن" رئیس حزب جبهه ملی فرانسه در گفت وگو با یکی از شبکه های داخلی خبر داد که این حزب، طی روزهای آینده، علیه قطر اقامه دعوا خواهد کرد.

وی گفت: چه باید بکنیم؟ وقتی قطر ضد ما شکایت کرده است، راهی جز این نمی ماند که ما نیز ضد این کشور شکایت کنیم و نشان دهیم که قطر چگونه از سازمان های تروریستی پشتیبانی مالی می کند.

لوپن خاطر نشان کرد: دلایل قاطعی در این زمینه دارم اما در زمان حاضر آن ها را فاش نخواهم کرد و آن ها را برای جلسه محاکمه نگه می دارم.

وی همچنین تاکید کرد که گزارش های سازمان اطلاعات فرانسه مسالۀ حمایتِ قطر از سازمان های تروریستی را ثابت می کند و همۀ سازمان های اطلاعاتی جهان، این مساله را می دانند.

پیش از این، فلوریان فلیبوت، نایب رئیس حزب جبهه ملی فرانسه، اعلام کرده بود که قطر از گروه های تروریستی حمایت مالی می کند و قطر در واکنش به این اظهارات، از این حزب شکایت کرد. مسئولان قطری روز دوشنبه گذشته اعلام کردند که دو وکیل معروف فرانسوی را برای دفاع از این پرونده، به خدمت گرفته اند.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها