فرار النصره از برخی مناطق در ارتفاعات عرسال

فرار النصره از برخی مناطق در ارتفاعات عرسال
شنبه 16 خرداد 1394 - 12:52

تروریست های "جبهه النصره" وابسته به القاعده در سوریه زیر ضربات مقاومت لبنان و ارتش سوریه از ارتفاعات "صدر البستان شمالی" در بلندی های اطراف "فلیطه" گریختند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون المنار گزارش داد: مقاومت و ارتش چند منطقه مرتفع و دامنه کوه در اطراف تپه صدر البستان شمالی را آزاد کردند.
نیروهای مقاومت یک کامیون، لودر و دو خودروی جنگی النصره را در "وادی العطنین" در شرق ارتفاعات "عرسال" در کوه های شرق لبنان منهدم کردند.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت ضمن حمله به بقایای تروریست ها در ارتفاعات "فلیطه" در "القلمون" تلفات سنگینی به آنان وارد کردند.   
فرماندهی ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ارتش با همکاری نیروهای دفاع مردمی پس از موفقیت در القلمون در مرحله اول ماموریتشان توانستند مناطق قاره، دیرعطیه، النبک، یبرود، معلولا، الصرخه، الجبه، عسال الورد، فلیطه و چند منطقه دیگر را در ریف دمشق آزاد کنند. 
ارتش سوریه در این بیانیه خاطرنشان کرد که مرحله دوم ماموریت مقابله با تروریست ها، با سیطره ارتش، دفاع مردمی و مقاومت ملی لبنان بر ارتفاعات راس المعره، تله موسی، کوه های شمیس الحصان، قرنه الطویل، ارتفاعات فلیطه و مناطق دیگر همراه بود.   
این بیانیه در ادامه خاطرنشان کرد، این موفقیت ها به استقرار امنیت در جاده های منطقه، تامین امنیت مردم به منظور بازگشت آنان به مناطق خود، تامین امنیت مناطق مرزی با لبنان، قطع ارتباط تروریست ها در قلمون و مناطق میانی و محاصره بیشتر گروه های تروریست در ریف دمشق و مناطق جنوب سوریه منجر شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها